Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hjælp at ride bidløs
Forfatter: 
Dato:  03-04-2011 19:07

Jeg har nu redet med bidløs trense et stykke tid på min pony og det fungere bare super godt, men nu har jeg så købt en anden trense og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte tøjlerne fast på trensen..

Remmen der sidder om mulen kan man ikke ændre på, men det bagerste stykke er et stykke der kan give sig, der sidder en ring i hver ende som sidder samme sted hvor bidets ringe ville side og deri skal tøjlerne så side fast i.. Men tøjlerne er der som normalt et spænde i oppe i enden, hvor resten af tøjlen bare sidder sammen, jeg har prøvet lidt forskelligt og googlede det, men kan intet finde om den slags trense hverken billeder eller noget..

Ved godt at det kunne hjælpe hvis jeg kunne sætte billede ind men jeg har desværre ikke noget..

Høppner

Fjordheste er en fantastisk pony

0
0
Svar på denne tråd

Eeehm,...
Forfatter: 
Dato:  03-04-2011 19:12

Har du et link til den trense du har købt?

Jeg mener hvis du kunne finde den på nettet, så ville vi have et billede at gå ud fra. :)

- Hilsen Ida * Team GG * -

0
0
Svar på denne tråd

Tror faktisk
Forfatter: 
Dato:  03-04-2011 19:14

at jeg har fundet ud af hvordan jeg gør.. Lykken skal igennem ringene og op om ørene.. Nogle gange skal man bare have lidt mere ro på inden man spørge efter hjælp.. Så tak alle

Høppner

Fjordheste er en fantastisk pony

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider