Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Blue horse insekt gel
Forfatter: 
Dato:  09-07-2004 15:18
Hej

Jeg købte sidste år noget insektgel fra Blue horse til mine heste, og det virker egentlig rimelig effektivt.
Jeg har taget hestene ind idag, da de er meget plagede af fluer, og vil nu smøre noget af det på dem, så de kan få lidt fred.
Men nu er lugten jo grim, og hvis jeg både smører min hoppe og føl, ville jeg høre om der er andre der har erfaring med om det generer dem at lugte af det?, og om føllet trods stanken, får lov at komme til sin mor så?
Det kan godt være det er et lidt dumt spørgsmål, men jeg ville bare være sikker på, at hvis jeg smører føllet, at hun så evt. ikke jager ham væk pga. stanken? eller findes der evt. noget der er mildere og mere effektivt at smøre dem med?

Håber i kan hjælpe ;-)

Med venlig hilsen
Anne-Mette
:-)

Nye billeder af Isabel og D'Artagnan
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger det til mine..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2004 20:22
Og der er ingen problemer med at føllet ikke vil die. Bare lad være med at smøre det lige omkring yveret.

Mine heste har aldig været generet af lugten.

:-DHilsen Vibeke
0
0
Svar på denne tråd

ok mange tak
Forfatter: 
Dato:  09-07-2004 22:11
for hjælpen ;-)

Med venlig hilsen
Anne-Mette
:-)

Nye billeder af Isabel og D'Artagnan
0
0
Svar på denne tråd

Allergi - sjældent tilfælde
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 01:11

Har ellers været glad for Blue Hors Sommergel før, men min nuværende hest kan åbenbart ikke tåle det. Da jeg fordelte det i små "pletter", og smurte det tyndt ud, fik hun hævelser i pelsen alle de steder jeg havde smurt det på... :-( Lignede nærmest en hest med nældefeber...
På flasken stod vist også, at enkelte heste i sjældne tilfælde kunne få en allergisk reaktion - så det var altså min, der var lidt "sjælden"...
Nu bruger jeg Leovet Phaser, det har min hest ingen problemer med, og det virker! (y)

MVH Camilla G
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider