Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Foldproblemer
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 22:10

Jeg har en "opgave" med flokken som min vallek går i. Vi har delt foldene op i vallakker & hopper så de ikke går sammen - men min vallak som normalt trives rigtig godt i vallak flokken, får kamp til stregen hver dag - da to heste som har været væk fra flokken i længere tid, er kommet tilbage i vallak folden. Jeg ved de også leger meget- MEN hver dag har min hest (også de 2 "nye" heste) kommer ind på stald har han fået bidt huller i halsen så han er fyldt med store sår og skrammer - de bider og er meget efter hinanden. Vi har også haft store problemer i vinter med at de smadrer hinandens dækkener - jeg har haft hest i rigtig mange år, men har aldrig set heste der er så "hårde" ved hinanden - jeg frygter at en af hestene får en alvorlig skade. hvad skal man gøre?? Jeg føler at jeg nok bliver nød til at finde en ny stald til min hest - da det her ikke holder i længden - jeg er normalt ikke pivet over mine heste, men synes det er "leg" er for meget..:o(



Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 har hypperne
Forfatter: 
Dato:  30-03-2011 11:00

stråfoder på folden - i flere bunker så de har andet at lave end at slås???


Sorte søger part

Spalding dressur sadel sælges


-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor stor er.....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2011 22:54

folden, og hvor mange heste går dér?



Bedste ønsker
Fra
Lone


RIP Rødtop

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider