Jeg har en "opgave" med flokken som min vallek går i. Vi har delt foldene op i vallakker & hopper så de ikke går sammen - men min vallak som normalt trives rigtig godt i vallak flokken, får kamp til stregen hver dag - da to heste som har været væk fra flokken i længere tid, er kommet tilbage i vallak folden. Jeg ved de også leger meget- MEN hver dag har min hest (også de 2 "nye" heste) kommer ind på stald har han fået bidt huller i halsen så han er fyldt med store sår og skrammer - de bider og er meget efter hinanden. Vi har også haft store problemer i vinter med at de smadrer hinandens dækkener - jeg har haft hest i rigtig mange år, men har aldrig set heste der er så "hårde" ved hinanden - jeg frygter at en af hestene får en alvorlig skade. hvad skal man gøre?? Jeg føler at jeg nok bliver nød til at finde en ny stald til min hest - da det her ikke holder i længden - jeg er normalt ikke pivet over mine heste, men synes det er "leg" er for meget..:o(
Mvh Helle