Hej..
Det er mit meget bekymrede jeg der er nødt til at spørge jer ang. head shaking da jeg intet kender til det.
Jeg tror i mit sind og håber at min unghest har en dårlig unode for hun gør det absolut ikke på andre tidspunkter.
Men når vi fodrer og ind til vi kommer med maden, så gør hun det i meget stor grad, og det bekymrer os, og om det er noget der er under udvikling, eller igen om det bare er en dårlig vane..
Hvordan opstår det?
Så vidt jeg har læst mig til er det lys påvirkninger, eller nerver hist og pist der tricker shaking syndromet, og det kan da ikke ha noget med sådan noget at gøre at hun shaker omkring fodring, men jeg er blank... Derfor må jeg benytte mig af jer i første omgang...