Hej alle.
Nu har jeg sidet i over en time for at finde ud af hvad min kommende nye ponyhest skal have...
Jeg har fået mig en sød pony.
Hun er rød med stort R, hoppe med stort H. 
Hun er springpony men har stået stille vinteren over og er virkelig ikke pæn at se på mere.
Hun er ca. 145stg, vejer måske 50-100kg. for lidt (svært at bedømme) Har rigligt energi i hovedet og mangler sindsygt mange muskler!
Så lige nu søger jeg;
Noget der feder
Noget der er godt for benene
Noget UDEN mere energi
Noget der smager, dufter og ser godt ud
Noget der hjælper på musklerne
Hun er slet ikke i form, buer nærmest nedad i ryggen og man kan se antydningen af hoftebenene... 
Hun får/skal ha 10kg. wrap og hø dagligt.
Hvad ville I mene?
Jeg er måske inde på noget cool mix fra eggersman, Lucerne med olie fra ??? og noget mash fra hippolyt.
En glimrende kur, jeg havde succes med, med min gamle springer.
Louise