For at gøre sagen kort så er Parimia blevet opereret for OCD i begge baghaser, som 9 måneders, og på de seneste røntgenbilleder ser man to hak (små) i knoglen hvor ocd'en er fjernet i den ene has, og det er ifølge dyrlægen ikke normalt.
Han nævnte at ledet måske kunne blive irriteret når hun skal i arbejde, men det var ikke sikkert, og jeg tænker så om man kan gøre noget for at afhjælpe det?
Tænker om man kan give et tilskud af MSM, glucosamin, cortaflex eller andet eller er det rent spild af penge på sådan en sag??
Fortæl gerne om jeres erfaringer...