Vi plejer at gøre det i forbindelse med ud-/indbindning.
I år regner jeg med at jeg tager fra til prøver i Maj, det passer med at vores hoppe skal fole ca. 1 mdr efter. Og så bliver de tjekket igen i okt.
De sidste mange år har det kun været nødvendigt med kur til føl/plagene og sidste år var det kun hingsteplagen som havde været i byen og var blevet "smittet", de øvrige hjemme havde ikke behov.
Jeg holder så sommerfolden ren fra helst efteråret, eller senest fra dec. mdr og så kommer de normalt ikke derud før efter første slet, men det kommer nok til at knibe i år, græs er vist ikke det vi har mest af i år. Så de kommer nok på sommerfolden før slet og så må vi se hvordan vi holder lidt på græsset hele sommeren.
Håber på en kur fri sommer...
Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation.
Købes: PC, mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand.
Lille hus sælges, se præsentation.