Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hævet knæ!
Forfatter: 
Dato:  15-03-2011 19:22

Idag har jeg opdaget at min hest står med et hævet knæ.Den er lidt varm også. Har lagt kolde omslag på for at hævelse måske kan falde. Jeg ved ikke hvad hun har gjort. Hun spiser som hun plejler og hun har ikke feber. Men ser til hende senere hvis det ikke er blevet bedre må dyrlægen tilkaldes. men er der andre der har haft heste med et pludseligt hævet knæ?


Med venlig hilsen Annemette.




0
0
Svar på denne tråd
 
 opdatering...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 09:59

Dyrlægen har lige været her. og det var et spark fra en anden hest af. Men heldigvis ikke så alvorligt. Så på pencilin i 4 dage også skulle det blive bedre.


Med venlig hilsen Annemette.




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider