Idag har jeg opdaget at min hest står med et hævet knæ.Den er lidt varm også. Har lagt kolde omslag på for at hævelse måske kan falde. Jeg ved ikke hvad hun har gjort. Hun spiser som hun plejler og hun har ikke feber. Men ser til hende senere hvis det ikke er blevet bedre må dyrlægen tilkaldes. men er der andre der har haft heste med et pludseligt hævet knæ?
Dyrlægen har lige været her. og det var et spark fra en anden hest af. Men heldigvis ikke så alvorligt. Så på pencilin i 4 dage også skulle det blive bedre.