Kære ænder, nu har jeg kigget og ledt efter andre der har prøvet det samme som min hest prøvede idag. men i kan lige få hele historien:
Jeg var igang med at spænde silvers gjord, og jeg havde ikke spændt den særlig voldsomt, stadig så der kunne komme en hånd igennem gjorden og ham, jeg kigger ved i 2 sk og da jeg kigger tilbage ser jeg silver's bagben falde ind under ham, hvor bagefter hans forben knækker sammen. jeg skynder mig over til ham for at hjælpe ham op at stå og han hænger bare i grimen. Hans øjne er helt væk og jeg kan ikke komme i kontakt til ham, jeg skynder mig at tage sadlen af ham og så stoppede han lidt efter og stod bare og rystede over hele kroppen, men jeg kunne stadig ikke komme i kontakt med ham og han hang stadig meget med hovedet. Hans grime gik i stykker og han fik lavet en lille revne i et gammel sår. men ellers skete der ikke noget og jeg skyndte mig ned i ridehuset med ham så han kunne gå lidt rundt, hvor han var fuldkommen frisk igen.
Vil i prøve at fortælle mig hvad dette kan være da han ALDRIG har gjort det før.