Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Jørgen Neumann
Forfatter: 
Dato:  09-08-2001 21:16
Efter at have siddet her og læst de forskellige kritikker af Jørgen Neumann og hans arbejde, er jeg altså nødt til at komme med en indskydelse!
Jeg er en af dem, der har brugt Jørgen Neumann, som smed i rigtig lang tid efterhånden og som er meget glad for at have ham som smed. Jeg skiftede til ham efter en meget ubehagelig episode med min forhenværende smed, der godt og grundigt sømstak min hest, så den var halt i 6 uger pga en grim hovbyld.
Her var det Jørgen, der i samarbejde med dyrlægen fik ordnet dette og repareret hornet så hoven til sidst så nogenlunde ud og min hest igen kunne bruges.
Da min hest fik konstateret slidgigt, var det Jørgen, der der fik lagt firpunktsko på ham, så han i dag er rentgående og har været det i et år, selvom min dyrlæge ikke gav det alt for mange chancer.
Når jeg ringer til Jørgen og fortæller ham, at min hest har tabt sit sygebeslag, så er han der lige så snart, han har fået lavet et nyt sygebeslag til ham. Det vil sige gerne inden for to dage (altså gerne dagen efter jeg ringer til ham).
Til gengæld ved jeg også, at når jeg bestiller tid til beskæring, så skal jeg helst ringe en uge i forvejen, da hen skor heste for omkring 1500 kunder og derfor ikke lige kan hoppe og springe, når jeg ønsker det.....
Desuden har jeg svært ved at tro på alle de grimme ting, folk på denne side siger om hans arb. Det er da mærkeligt, at han kan tage til smedekonkurrencer i fx Holland og blive placeret, for så at komme hjem og lave sit arbejde pilskævt. I må give mig ret.... det hænger ikke helt sammen.
Vi er mange hos os, der bruger ham, som smed og ja, der kan gå 4-5 dage før han dukker op hvis ikke det er noget direkte akut.
Selv i onsdags da jeg ringede til ham og sagde "Jørgen du er nødt til at komme, min hest har fået endnu en hovbyld" stod han der samme aften. Det blev godt nok sent, før han dukkede op, men han kom. Så jeg ved ikke, hvad det er jeg gør, der får ham til at komme til min hest, men én ting er sikkert: den mand er skyld i, at min hest den dag i dag er rentgående og jeg kunne ikke drømme om at skifte smed!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Jørgen Neumann
Forfatter: 
Dato:  09-08-2001 22:39
hmmm.... Hvor er han fra... hvad er hans nr.????
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-08-2001 23:11
Han kører i Københavnsområdet og omegn. Hans Tlf: 46 56 55 54 og man skal ringe mellem 7.30 og 8.30 om morgenen. Han er dog lige taget til Jylland i dag og er først til at få fat på mandag morgen
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-08-2001 08:54
Kære Scarface,

Hvem bruger du nu?

Mette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-08-2001 14:31
Hej Mette

Hvorfor interesserer det dig..??

MVH
Scarface
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-08-2001 00:52
Hej Scarface.
Hvad skal jeg sige.....boller fra koberg!
Jeg er åbenbart heldig, at være havnet i det du kalder den rigtige kategori og det kan jeg jo så være glad for, ikk?
Jeg vil dog lige forsvare mig med, at jeg ikke er blandt dem der har fået udleveret noget nyt telefonnummer, men at jeg, som alle andre, ringer i den almindelige telefontid. Jeg sørger bare for at stryge ham med hårene, som en anden på en af disse sider skrev og det ser altså ud til at virke.
Desuden er det altså ikke mig, der ønsker at vide hvem din smed er og hvilket nummer han har. Næææææ, jeg holder mig skam til Jørgen!
hilsen mette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider