Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 fiber p fra brogårdens
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 20:50

hey alle nogle vder har erfaringer med brug af fiber p fra brogårdens da jeg sys det er lækkert foder at se på.


hva fodre i samme med hvis i bruger dette og mængde


mvh steph

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fiber P
Forfatter: 
Dato:  11-03-2011 00:39

Jeg giver en lille håndfuld om dagen til de drægtige og skinnyer...men det er altså marsvin


Dejlige marsvin sælges ved Århus - granstedet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 trådstarter...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2011 15:05

Fibre Performance (Fiber P):

www.brogaarden.eu/ref.aspx?id=299


Min DV-hoppe på 20 år, har i flere år fået Fibre Performance dagligt, 300 gram dagligt, dvs. 100 gram pr. måltid.


Vil gerne have at min hoppe får hvidløg, men bryder mig ikke om lugten, derfor Fibre Performance, da hvidløg i dette produkt er indkapslet dvs. lugtfri, samt er overbevist om at kulsukkerblade B12 vitamin har en effekt på de små-skrammer der kommer på fold, dvs. B12 er "hurtig-helende" på små-sår/skrammer, hvilket virker på min hoppe, samt så er hun ikke den største kraft-foder elsker, dvs. produktet virker appetitvækkende.


Det skal dog siges, at jeg bedre kunne lide Fiber P. kontra Fibre Performance, det virker som, at der nu er kommet mere lucerne i ?

(dvs. mere fyld-stof, ærgeligt, men hun bliver ved med at få det)...


Hoppen får sammen med Fibre Performance:

Fase Balancer

Hartog Mix

Majs-olie

salt



Hvert græsstrå har sin egen dugperle



www.wspa.dk






0
0
Svar på denne tråd
 
 min..............
Forfatter: 
Dato:  11-03-2011 20:00

Min får det som fyld til sin suregrow.Sådan en 200 g.+ - .Der er for meget energi i til hun kan tåle det som fuldfoder ellers.

Hun ELSKER det...det dufter også kanon



frederiksborger.dk


en linksamling til frederiksborghestesider på nettet


Destrier.dk


mit lille bestillings stutteri

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider