Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 hvilket foder program?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 08:12

hej hn.


jeg har siddet og kikke lidt på forskellige foder programmer til heste, og bliver lidt i tvivl om hvilket der er bedst, og nemmest, da jeg overvejer og investere i mit eget foder program i stedet for at betale 200+ kr for hver hest når jeg skal have lavet foder plan.


jeg har kikket lidt på sundhest.dk og pc horce foderplanprogram.


den første synes jeg er enormt forvirrende og finde rundt i, så derfor hvad bruger i og hvilket program er nemmest og bruge.


kom gerne med forslag til andre foder programmer også.


mit eneste krav er bare at det skal være forholdsvis simpelt, og man skal have en "livlinje" man kan ringe til hvis problemer med at finde ud af det


mvh kjestine



hidalgo ox 4166 tilbyder bedækning 2011...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider