hej hn.
jeg har siddet og kikke lidt på forskellige foder programmer til heste, og bliver lidt i tvivl om hvilket der er bedst, og nemmest, da jeg overvejer og investere i mit eget foder program i stedet for at betale 200+ kr for hver hest når jeg skal have lavet foder plan.
jeg har kikket lidt på sundhest.dk og pc horce foderplanprogram.
den første synes jeg er enormt forvirrende og finde rundt i, så derfor hvad bruger i og hvilket program er nemmest og bruge.
kom gerne med forslag til andre foder programmer også.
mit eneste krav er bare at det skal være forholdsvis simpelt, og man skal have en "livlinje" man kan ringe til hvis problemer med at finde ud af det 