I dag har jeg sat min vallak igang med en B-vitaminkur fra Bluehors. Normalt plejer jeg at stå og fedte med det lille doseringsglas, men denne gang jeg har så købt en pumpe til.
Det burde være smart.... Men når jeg har skruet den på og trykker væsken op i pumpen, så vælter det bare ned af siderne. Pumpen er skruet ordentligt på osv. Andre der har oplevet det, eller skal jeg gå ned og bytte den?
Vi fik i første omgang en uoriginal pumpe, og der kunne vi godt have problemet i mindre grad. Men efter vi fik den originale har jeg ikke haft nogen problemer.