Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Doseringspumpe?!
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 19:50

I dag har jeg sat min vallak igang med en B-vitaminkur fra Bluehors. Normalt plejer jeg at stå og fedte med det lille doseringsglas, men denne gang jeg har så købt en pumpe til.

Det burde være smart.... Men når jeg har skruet den på og trykker væsken op i pumpen, så vælter det bare ned af siderne. Pumpen er skruet ordentligt på osv. Andre der har oplevet det, eller skal jeg gå ned og bytte den?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Original pumpe?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 07:02

Er det den originale pumpe du har fået?


Vi fik i første omgang en uoriginal pumpe, og der kunne vi godt have problemet i mindre grad. Men efter vi fik den originale har jeg ikke haft nogen problemer.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider