Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 "ært" i yver
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 11:58

hejsa..


min gl shetter hoppe har fået en dims inde i sin ene pat..

hun er 18 år, har fået et par føl og er lidt små tyk..


fandt den her for en uge siden.. føles som en ært, er ikke øm og er kun i den ene pat.. synes ikke den har vokset..


hvad hulen kan det være??

jeg har kun haft vallaker, så er ikke så erfaren i hoppe spørgsmål :D .


hun skal ha sit 500.000 kms eftersyn her til foråret, så hvis det ikke sker noget slemt, så bliver hun kigget efter der uanset hvad..


men vil da lige høre om nogen har en ide om hvad det kan være..


" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd
 
 alle os
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 07:17

"hundyr" kan få knuder i brysterne/patterne nogle er totalt ufarlige, andre kan være kræft så det kræver en dyrlæge og evt. en biopsi af "ærten" men du skriver at hun er 18år så vis hun ikke har ondt vil jeg lade dr.dyr. se på den når hun/han kommer som planlagt, det er nogle gange bedre ikke at "rode" for meget med den slags



Med venlig Hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 18:00

..helt klart lade dyrlægen tage en biopsi af den.

Min Vallak havde også en siddende i forhuden. Den var helt hård og det viste sig at være en kræftknude, som han fik fjernet.


Hmm, som regel synes jeg at jeg hører de er indkapslet, så den skal bare fjernes og så er der ikke mere i det :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 obs obs
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 18:00

.. glemte lige at sige at min heller ikke havde ondt i den :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider