hejsa..
min gl shetter hoppe har fået en dims inde i sin ene pat..
hun er 18 år, har fået et par føl og er lidt små tyk..
fandt den her for en uge siden.. føles som en ært, er ikke øm og er kun i den ene pat.. synes ikke den har vokset..
hvad hulen kan det være??
jeg har kun haft vallaker, så er ikke så erfaren i hoppe spørgsmål
.
hun skal ha sit 500.000 kms eftersyn her til foråret, så hvis det ikke sker noget slemt, så bliver hun kigget efter der uanset hvad..
men vil da lige høre om nogen har en ide om hvad det kan være..