Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 rosenknopper
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 19:50

nogen der har et link til en side, eller billeder hvor man kan se hvordan man laver rosenknopper. Synes det er mega svært og får aldrig de fletninger til at blive pæne, hvor lang skal manen være ?


Det skal helst ikke være en løsning hvor de skal syes fast.

0
0
Svar på denne tråd
 
 med elastik
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 19:59

Jeg laver dem altid med elastik..

Fletter dem og puffer dem lidt op så de løfter sig også ellers en elastik i enden af fletningen og bukker enden op so hårene ikke stritter..

Så bukker jeg fletningen til en rosenknop og tager fat om den og sætter en elastik i..

Mine de ser sådan rimelige ud, men vil snart til at sy dem.. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 
 nemmere at sy
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 20:40

Hej

Selvom du godt nok skriver at det helst ikke skal være en løsning hvor de skal syes, sender jeg dig alligevel et link til hvordan det kan gøres. Jeg synes det er den absolut nemmeste løsning samt det pæneste resultat.


www.skaerlunddesign.dk/ group.asp?group=1021



Hilsen Mette


Med den skønneste Come Back II hoppe

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider