Jeg har ikke lige prøvet ovenstående dækken, men jeg er ret sikker på, det "så at sige" er det samme.
Jeg har så at sige ALTID brugt Rhino og Rambo dækner, og har også andre dækner fra Horseware. Men efter hånden som der er flere og flere dækken heste i stalden, valgte jeg for et par vinter siden, købte jeg et par Catago dækner fra Eldorado, og de gør det faktisk rigtig godt.
Jeg har siden købt deres Deluxe ulddækken, og det er udover Horseware´s gode gamle Golden Stripe, et af de tykkeste og bedste ulddækner jeg længe har haft.
Her til Herning, har min unghingst kun dækner fra Catago, derved Eldorado på og med, det er lige fra stalddækken, Deluxe uld, og deres nye Flisdækken.
Jeg har også købt Uld og Flis til Escapology T, et andet af mine afkom, som jeg ikke ejer mere, men også er i Herning igen i år.
Så kort sagt, så er deres dækner rigtig gode, ellers brugte jeg dem ikke 
Annette