Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

THERMATEX vs. CATAGO
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 12:12

dilemma dilemma... :)

Har umiddelbart forelsket mig en anelse i THERMATEX Multi-purpose quilted Wicking Horse rug (Sikke en beskrivelse) For det første lyder det på skrift som et fantastisk dækken og kan læse gennem div. forums er THERMATEX fabrikere nogle fantastiske dækner. Et kæmpe plus er jo så, at man kan få det lavet i den farvekombination man ønsker. Et lille minus er, at prisen er forholdsvis høj.

Billede

Dertil kommer mit spørgsmål.
Catago har lavet et Cooler dækken, som jeg har hørt lidt rygter om, skulle være i næsten samme kvalitet som THERMATEX og som i hvert fald skulle være lige så effektiv. Prisen er jo bestemt en anden.

Billede

Sidder der nogen derude, som kan af- eller bekræfte det, inden jeg hopper ud i en bestilling. :)
På forhånd tak! :)

0
0
Svar på denne tråd

Dækken
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 19:55

Jeg har ikke lige prøvet ovenstående dækken, men jeg er ret sikker på, det "så at sige" er det samme.

Jeg har så at sige ALTID brugt Rhino og Rambo dækner, og har også andre dækner fra Horseware. Men efter hånden som der er flere og flere dækken heste i stalden, valgte jeg for et par vinter siden, købte jeg et par Catago dækner fra Eldorado, og de gør det faktisk rigtig godt.

Jeg har siden købt deres Deluxe ulddækken, og det er udover Horseware´s gode gamle Golden Stripe, et af de tykkeste og bedste ulddækner jeg længe har haft.

Her til Herning, har min unghingst kun dækner fra Catago, derved Eldorado på og med, det er lige fra stalddækken, Deluxe uld, og deres nye Flisdækken.

Jeg har også købt Uld og Flis til Escapology T, et andet af mine afkom, som jeg ikke ejer mere, men også er i Herning igen i år.

Så kort sagt, så er deres dækner rigtig gode, ellers brugte jeg dem ikke :-)

Annette

Kvalitets avl af springheste

Salg af HorseLux, Marstall, Myoplast/Myo+, TRM

Safemate folingsalarmer udlejes

Ny hjemmeside

www.stutteritaldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Thermatex
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 16:32

Jeg har ingen erfaringer med Catago udover et vinterdækken i OK kvalitet, men dårlig pasform til min hest.

Derimod har jeg et Thermatex lændedækken, som jeg købte i 1996 og det ser stadig ud som nyt på trods af, at det er flittigt brugt gennem årene:-)

Sprenger Bow Balance stigbøjler str. 12 cm. købes

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 20:25

kun din hest Catago ikke kan passe jeg har ikke mødt nogen endnu hvor deres dækner ligger optimalt, de trækker helt forkert og foret kommer til at sidde helt ad h til så nej aldrig dækner fra Catago men thermatex er alle pengene værd det er dyrt men ualmindelig godt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider