Jeg har siddet lidt og kigget på Travo serien, og umiddelbart ser den god ud.
Men der popper lige et par spørgsmål op:
Kan en hest leve af Travo og lucerne og stadig have energi til at gå 4-5 gange om ugen.
Eller kan/skal jeg tilføre mere energi med olie eller speedibeet ved siden af.
Og kan man bruge den samme Travo Minerals Sport til både :
en pensioneret 25 årig kat 3 Welsh,
en 11 årig quarter der bliver redet 4-5 gange om ugen
en 11 årig paint (krybbebider)bliver redet meget let pt.
Eller er man nødt til at bruge Travo Minerals Energy, jeg tænker bare dette produkt bliver for "stærkt" til den lille? Og
om det kan bruges til vedligehold.
Jeg tænker også at amerikanerne har jo brug for lidt ekstra til deres muskelsætning.
Jeg kan også se at de foreslår man tildeler havre de travo'en.
De får pt D&H Leisure Mix med lucerne morgen og aften, samt Speedibeet til frokost.
Vil man kunne med god samvittighed kune bytte D&H ud med Travo?
Erfaringer ønskes?