Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Foder til hest der skal igang.
Forfatter: 
Dato:  02-03-2011 20:16

Hej.

Står og skal i gang med en ung 4års hoppe. Hun skal tilrides og klargåres til kåring.


Hvad ville i fodre med? Hun skal jo helst se ekstra godt ud til kåringen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Besterly
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 10:07

Besterly har et foder specielt til det, det hedder Showbic og giver en vildt flot, skinnende pels:-)

Og hvis du vil mindske ømme muskler på hende ved tilridningen, er det en god ide at give hende E-Amino fra Blue Horse eller et lignende produkt, det hjælper mod mælkesyrer efter træning:-)


Held og lykke med hende:-)


"Handicap er ikke en hindring for ridning, gør det bare sværere:-)"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har godt
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 10:35

kigget på Besterly. Men kan ikke finde ud af hvor meget hun skal have af lige netop Showbicen :/


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-03-2011 18:18

Jeg har kigget på Besterly foderet, synes gooodt nok, at det indeholder MEGET stivelse!!


Tine





RIP. Surprice - 13 juli 1990 - 29 juni 2010.

RIP. Ticco - 15 april 1991 - 29 juni 2010.

!Altid elsket, altid savnet!

7x HORSELUX EASY + 3 X FIBERPILLER

sælges på Lolland/Falster evt. Sydsjælland/Slagelse.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider