Hej med jer 
Jeg er stadig igang med at finde det bedste alternativ til fodring til en lidt vågen herre..
Jeg er kommet frem til at han skal have roepiller, vitmainer/mineraler, lucerne, masser af wrap og muligvis Linamix..
Men hvordan er energien i Linamixen??
Er det langsomt frigivet? Og giver det meget energi?
For har brug for et foder der ikke giver mega energi...
Har kontakt til uvildig foderkonsulent, men ville lige høre jeres mening også..
Skal lige siges at jeg overhovedet ikke har forstand på foder 
Mvh Jannie