Min hest har fået rykket sin hingstetand(tror nok den hedder det?) næsten ud. Den er sådan helt drejet, og vender op imod ganen.
Han spiser fint nok, dog ikke så hurtigt og med hovedet lidt på skrå. Dyrlægen kommer i morgen - men vil gerne vide om nogen har erfaringer med sådan noget?
Tanden skal vel ud, men kan man rykke sådan en ud, eller skal den operers ud? Håber nogen har en smule mere forstand på det end jeg.
Her har jeg prøvet at vise det på billeder..

og sådan her sidder den
