Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 hingste tand - hjælp!
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 19:03

Min hest har fået rykket sin hingstetand(tror nok den hedder det?) næsten ud. Den er sådan helt drejet, og vender op imod ganen.

Han spiser fint nok, dog ikke så hurtigt og med hovedet lidt på skrå. Dyrlægen kommer i morgen - men vil gerne vide om nogen har erfaringer med sådan noget?
Tanden skal vel ud, men kan man rykke sådan en ud, eller skal den operers ud? Håber nogen har en smule mere forstand på det end jeg.


Her har jeg prøvet at vise det på billeder..


og sådan her sidder den




Hilsen

Josefine K. Albin

med både sin Prins og (næsten) hvide hest i ét!




0
0
Svar på denne tråd
 
 ud med dem
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 19:13

Dem Tager de bare ud, det sjældent der er brug for mere end almindelig bedøvelse, dyrlægerne har sådan nogen runde tænger de sætter op rundt om og tager dem ud det meget normalt.


Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 19:52

Okay, tusind tak for svar :-)


Hilsen

Josefine K. Albin

med både sin Prins og (næsten) hvide hest i ét!




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider