Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 ANKY sadel
Forfatter: 
Dato:  16-02-2011 21:26

Hej :)


For nogle dage siden sad jeg i en Anky sadel - og den var fantastisk !:)


Det var den med "firkantet" bagsvits, nogle der kender den ?

Og hvis - Hvilken model er det?


Hvor forhandles der Anky sadler i DK ?


Er det evt. nogle der har/haft sådan en sadel eller bare kender prisen på den ?


På forhånd tak :0)

Bitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 elsker den sadel
Forfatter: 
Dato:  17-02-2011 08:50

Jeg har købt en lettere brugt anky sadel fornyelig, på min sadel står der kun anky STS, jeg mener bestemt at det er denne model


www.jo-po.dk/shop/anky-salinero-dr- 4114p.html


og den er bare super fantastisk at sidde i. Sadelpuderne er brede bagtil, så der er god vægtfordeling. Min hest virker meget tilfreds med denne sadel, og man sidder blødt med god støtte uden at blive låst fast.


Nypris er ml 16 og 17 tusind af hvad jeg kan se på nettet


Louise


Er de fleste de bedste eller bare de fleste?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for dit svar :)
Forfatter: 
Dato:  17-02-2011 21:36

Mange tak for dit svar :)


Hvor har du fundet den henne ? Kan bare IKKE finde nogle brugte nogle steder :/


Er det den med firkantet bagsvits ? Syntes nemlig ike helt jeg kan se det på billederne, men ligner lidt den bare er rund..


Bitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 ******
Forfatter: 
Dato:  18-02-2011 12:15

Kender ikke helt sadlen med 4-kantet bagsvidsel, men fandt en par brugte der var til salg blandt andet en

Anky Salinero STS til salg/ bytte her

hestegalleri.dk/ mar_vis.aspx?MarID=516165


Og den her som ser ud til at have en lidt 4-kantet bagsvidsel

hestegalleri.dk/ mar_vis.aspx?MarID=490241


. . .» sagde Christina . . .

I believe in angels, The kind that heaven sends,

I am surrounded by an angel,

But I call him my friend . - Min Dino<3

Pfiff Amaretto sælges -
Rødt kopfjern købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 anky...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2011 21:33

min har ikke firkantet bagsvidsel, men sadelpuderne er lidt ala firkantet, de er store og brede bagtil.


Jeg fandt min hos Lohmann sadler


Er de fleste de bedste eller bare de fleste?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anky...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2011 22:00
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er den :)
Forfatter: 
Dato:  18-02-2011 22:24

Det er den du Colacoks og Christina<3Dino<3 har skrevet link til, den fra HG. Men spørgsmålet er hvad den hedder :/ for den pågældende sadel er desværre for lille da jeg har em MEGET stor hest.. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ANKY til salg
Forfatter: 
Dato:  22-02-2011 18:47

Hejsa


Jeg har en Anky XL dressursadel til salg.


Den har godt nok ikke firkantet bagsvidsel, men er super god at sidde i, med god støtte.


Størrelsen er MW og 17,5". Kun brugt ca. 3/4 år og med ny uldstopning.

Sadlen er flot i fransk Chamontlæder med kantsygninger.
Designet med dybt sæde, som giver maximal støtte og god balance.
Har store gode puder til en bred ryg.

God åben kammer - semi cut back - Y formet sadelgjordstropper.


Virkelig en god sadel at ride i, som giver stor komfort og god kontakt med hesten.


Jeg har selv været rigtig glad for at ride i sadlen.


Du kan se modellen her: www.equinenow.com/store-item-1240


Mvh. Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider