Hejsa
Jeg har en Anky XL dressursadel til salg.
Den har godt nok ikke firkantet bagsvidsel, men er super god at sidde i, med god støtte.
Størrelsen er MW og 17,5". Kun brugt ca. 3/4 år og med ny uldstopning.
Sadlen er flot i fransk Chamontlæder med kantsygninger.
Designet med dybt sæde, som giver maximal støtte og god balance.
Har store gode puder til en bred ryg.
God åben kammer - semi cut back - Y formet sadelgjordstropper.
Virkelig en god sadel at ride i, som giver stor komfort og god kontakt med hesten.
Jeg har selv været rigtig glad for at ride i sadlen.
Du kan se modellen her: www.equinenow.com/store-item-1240
Mvh. Rikke