Min kære ismule og jeg er lige flyttet til nyt sted, og vi er super glad for det.
Specielt er der er fuld gang i ham på folden, leger konstant med nogle små hingsteplage... Opdagede igår nogle aflange sår lige over hans fortænder på tandkødet(ligner tænder der er stødt på hans tandkød)og igen idag i undermunden, men idag blødte de bare meget mere, og så dybere ud end de andre!! 
Hva søren stille man op med det, og jeg tænker at der kan gå infiktion i det...Det ville jo være rigtig skidt 