Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

boots mod frossent underlag i løsdrift.
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 08:46

Hejsa, jeg vil lige høre om der er nogen der kender til en form for boots man kan give hesten på for at skåne den mod den frosne jord når den går i løsdrift?

Jeg har en som ikke rigtig kan klare det vekslende vejr, det går ud over hornvæggen. Jeg kan ikke give sko på på nuværende tidspunkt.

Mvh Christina

Undervisning i Horsemanship.

0
0
Svar på denne tråd

Boots...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 09:26

Jeg brugte boots til min vallak sidste år på fold, da han lige havde fået taget skoene af og derfor var lidt ømtået i starten. Med boots var der inden ting.

Du kan sagtens give boots på. Du skal bare være opmærksom på, at hoven skal have lidt luft ind imellem. Min havde dem kun på halvdelen af døgnet, og så kunne jeg sætte ham i boks om natten på blød bund.

Jeg brugte Cavallo Simple Boots.

Vh Maria

Nu med et stk. barfodshest i løsdrift

Og min lille Ballerina baby

0
0
Svar på denne tråd

tjaa....
Forfatter: 
Dato:  28-01-2011 10:14

Min den gamle hoppe hun bliver noget ømtået når det er frostvejr og ingen sne, så kommer hun hurtigt til at gå meget langsomt rundt.

Jeg har et par cavallo boots som jeg smider på forbenene når jorden er så hård. Så går hun bare super.

Jeg tager dem af igen så snart vejret skifter.

Hun gør i løsdrift og jeg vil ikke tage dem af hende hele tiden når hun er øm så hun har gået med dem i op til en uge ad gangen. De er heller ikke våde når hun kun går med dem i frostvejr.

Jeg tror sagtens at et par boots kan være en rigtig god løsning for dig.

-Jane

www.hms4life.dk
trailerlæsning og problemløsning i nordjylland

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider