Min den gamle hoppe hun bliver noget ømtået når det er frostvejr og ingen sne, så kommer hun hurtigt til at gå meget langsomt rundt.
Jeg har et par cavallo boots som jeg smider på forbenene når jorden er så hård. Så går hun bare super.
Jeg tager dem af igen så snart vejret skifter.
Hun gør i løsdrift og jeg vil ikke tage dem af hende hele tiden når hun er øm så hun har gået med dem i op til en uge ad gangen. De er heller ikke våde når hun kun går med dem i frostvejr.
Jeg tror sagtens at et par boots kan være en rigtig god løsning for dig.