Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

stald i aalborg området
Forfatter: 
Dato:  27-01-2011 09:09

Jeg leder sandsynligvis efter opstaldning i Aalborg eller Aalborg området her i løbet af foråret. Men hvad kan anbefales?

Det jeg søger er:

-Mindre ROLIGT sted (store ridecentre har absolut ingen interesse)- helst privat

-Masser af foldtid (allerhelst alle lyse timer om vinteren)

- mulighed for døgnfold om sommeren

-Rolige og velfungerende flokke, hvor der tages hensyn til hvilke heste, der kan sammen

- Ind- og udluk morgen og aften

- fodring, med mulighed for at medbringe eget foder

- Ridehus inkl. basis springmateriale, enten på stedet eller hos en nabo eller lignende

- Fokus på hestenes trivsel

- god stemning, plads til alle

- en "man hjælper hinanden" stemning

- mulighed for at købe tilstrækkeligt hø/wrap på stedet eller mulighed for opbevaring af eget hø/wrap

- mulighed for undervisning af egen medbragt underviser

- rimelige tur muligheder

- meget gerne halm / frøgræs på folden

- gerne mulighed for kønsopdelt fold

- Max 20 km fra Aalborg C

- gerne mulighed for off.transport (jeg har dog egen bil)

- Pris max omkring 1500-1600 kr afhængigt af hvad der er inkluderet i prisen

Da jeg har en hest, som meget let stresser og ikke trives på store steder og i flokke med meget udskiftning eller uro, er det alt afgørende at stedet er roligt og stabilt og ikke alt for stort. Da han bl.a.pga. disponering for mavesår skal fodres specielt, skal det være muligt at medbringe eget foder. Prisen er ikke alt afgørende, men skal dog være til at betale - den eneste luksus jeg har brug for er adgang til et ridehus, så jeg vil ikke betale i dyre domme for en masse ekstra luksus:)

Det er vigtigt for mig at det er et sted, der går op i hestens trivsel og hvor der tages hensyn til de enkelte heste (inden for rimelighedens grænser).

Jeg kommer selv og passer min hest dagligt, og hjælper gerne til med småting osv. i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2011 14:03

Og bare for en god ordens skyld så er dette IKKE en annonce. Jeg er endnu ikke bosat i Aalborg - jeg ønsker blot et overblik over hvad der er af stalde så jeg ved hvor jeg skal kigge for at finde det rigtige sted, når den tid kommer.

0
0
Svar på denne tråd

kender stedet
Forfatter: 
Dato:  27-01-2011 17:03

Birthe og Peter Andersen

Nørholmsvej 190, 9000 aalborg.

Mindre sted, Tro nok der er plads til 10-12 stk.

Hestene er ude hele dagen, med wrap ude og hø inde. Det er med i prisen. Hestene står på halm.

Man skal selv kommer med foder.

Ridehuset ligger ind overfor, ca 150 m. Det koster 200 kr. Der må man godt have sig egen underviser med.

Opfylder alle dine krav.

Ved ikke helt præsis hvad de tager, med mener der er omkring 12-1400.

Ved ikke om de har plads, de havde en plads ledig for en månede sinde.

Prøve og ring til dem, de er virkelig sød, rar og hjælpsom.

go jagt

christina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2011 19:57

Mange tak! Det vil jeg kigge nærmere på:)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider