Hej alle sammen, min hest fik d. 22 nov en lille flænge (på folden) oppe på inderlåret, ca en håndbredde over hasen. Såret var lille men det var self lige i den store blodåre og den måtte syes med 3 dobb. sting. Han stod et par dage, kom på sygefold et par dage og kom så op sammen med de andre kammerater igen.
D. 28. dec, 5 uger efter ville jeg i gang med genoptræning, men nu var den halt på modsatte forben! MEN kun på venstre volte og kun når den skulle dreje. Ikke ligeud. Altså KUN når det højre forben skulle strækkes og belastes rundt i et sving/på buet spor.
Den har været halt på det forben siden, kun venstre rundt, kun på buet spor.
Havde massør til den for halvanden uge siden, men hun mente ikke at det var muskulært. (vi tænkte at det nok var pga aflastning fra bagbenet den var blevet øm modsat, fortil.)
Og pt er den halt den ene dag, knap så halt (mere eller mindre rengående) den næste dag og sådan har det været den sidste uges tid...
Hvad kan det dog være!? Vil gerne snart i gang med genoptræning.. 