|
|
| plage fremvisning |
|
|
hva gør i andre når i skal frenvise plage til kunder ? jeg tænker om i trimmer man ? fletter? eller hva.. jeg har en 2 års med en man på 25-30 cm som skal fremvises på fredag. jeg plejer bare at børste godt da pelsen er blank men denne man er vild lang og får egentlig hesten til at virke usoigneret. WHAT TO DO ??
Hilsen Berit Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro WWW.staldlindballe.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ryk manen |
|
|
det vil helt klart give det bedste resultat, og den er da også ved at nå en alder hvor man godt må se lidt godt ud 
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Udlånes: Hoppemaver, har både DV/hann, FR og WM Har også ungdyr tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trimme trimme |
| Forfatter:  |
Aulbjerg |
| Dato:  |
20-01-2011 07:18 |
|
jeg plejer at fjerne alt "unødvendig" hårvækst morfartotterne i ørerne væk, gedebukkeskæg under hagen væk, ryk manen, klip hovskæg og lidt shovshine i halen og få den redt ud  Så giver du køberne et indtryk af af, hvordan den engang kan komme til at se ud som ridehest. held og lykke med salget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha... |
|
|
Puha, så må jeg vist hellere i gang med trimmekammen, og den skarpe saks, for jeg har en 3 års jeg skal fremvise i weekenden, og den ligner rimelig meget en uldtot  Vi må se om ungerne kan underholde sig selv lidt i morgen aften under disney sjov, og have gang i noget gør-uldtot-til-flot-3 års på 1 time  Har ikke haft gjort noget, da jeg syntes det må være dejligt med så lang en man til at holde varmen - det samme gælder for "vattet" i ørerne  Tror dog han vil nyde at blive nusset lidt omkring, så måske jeg skulle gøre et forsøg.
Helena 3 års vallak efter BH Don Romantic/Donato/Michellino 2 års hoppeplag efter BH Don Romantic/Donato/Michellino 1 års hoppeplag efter Romanov/Leredo/Romancier www.gghorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takker |
|
|
ville også have haft gang i saksen men var i tvivl om manen han får den store dulle tur 
Hilsen Berit Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro WWW.staldlindballe.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| obs.... |
|
|
helena en time kan ikke gøre det jeg har lige brugt næsten 2 men så fik den også vasket hale og sokker stort projekt håber det giver noget.
Hilsen Berit Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro WWW.staldlindballe.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Hej Lyder dejligt at der er gang i salg. Jeg ønsker jeg begge held og lykke. MVH Hanne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fremvisning |
|
|
Jeg vil nu sige at man skal huske at tage hestens velbefindende med i overvejelserne i hvormeget der klippes af. Fx, kunne jeg ikke drømme om at klippe øre ol på dem af mine der går i løsdrift, de ville kun få ordnet man og hale.
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Udlånes: Hoppemaver, har både DV/hann, FR og WM Har også ungdyr tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor fin |
|
|
He he jeg har osse en mening om, at en lang man virker isolerende. Havde besluttet at vores hingst skulle beholde sin fine man i sidste weekend, da han blev sendt i tilridning.. Meen måtte lige fjerne det værste, og det gør altså en verden til forskel.. Pøj pøj med salget, hvor ser han godt ud.
VH Anja STALD ANTO. Avl af DSP
Dejlig campingvogn udlejes: Køjer, siddegruppe, dobbeltseng, årg 2003. 200 kr pr. påbegyndt døg ... aun@live.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløj... |
|
|
Han ser dælme godt ud Berit!  Hvis der ikke er held i sprøjten i weekenden, må du lige skrive igen  Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Zodiac blev ikke solgt i denne omgang, de var faktisk mere interesseret i hel lillebror og 2 års hoppe plag efter Schufro. De havde været mange steder og skulle hele weekenden på tourne så høre nok først noget i næste uge. Men håbet lever endnu. En ung pige som arbejder på Blue Hors har forelsket sig i ham , men hun skal have solgt en hest først.
Hilsen Berit Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro WWW.staldlindballe.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Berit |
| Forfatter:  |
Aulbjerg |
| Dato:  |
23-01-2011 15:14 |
|
øv at du ikke fik solgt i denne omgang, han er ellers en lækker steg. Mon ikke han ryger til foråret har lige været inde og kigge din præsentation, du må gerne putte Donatella og Weltina i traileren og aflevere dem i Engesvang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tror jeg gerne |
|
|
Nå det må jeg gerne de bliver nu hos mig krise eller ej har der nogle hopper jeg ved kan levere varen. Tak for de pæne ord , det luner at andre kan lide det man har lavet 
Hilsen Berit Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro WWW.staldlindballe.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg.... |
|
|
jeg har siden min var føl, dullet hende, ligesom sin mor. Hun går i løsdrift, men oldenborgere får jo "skæg" under hovedet, så de får begge klippet skægget, det yderste af øre-hår (når du klemmer øret sammen), de længste mulehår bliver studset, og deres monster-lange øjenvipper også.. Ellers kommer de i kambolage med grimer/trense. Deres hovskæg klipper jeg dog ikke. Jo, om sommeren. Og ellers studser jeg man, pandelok og hale engang om måneden, når de begynder at se nusset ud. Altså kun de yderste milimeter. Manen bliver holdt kort, nogle gange lidt for kort, så den stritter lidt . 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|