Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 plage fremvisning
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 22:35

hva gør i andre når i skal frenvise plage til kunder ? jeg tænker om i trimmer man ? fletter? eller hva.. jeg har en 2 års med en man på 25-30 cm som skal fremvises på fredag. jeg plejer bare at børste godt da pelsen er blank men denne man er vild lang og får egentlig hesten til at virke usoigneret. WHAT TO DO ??


Hilsen Berit


Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro


WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ryk manen
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 07:07

det vil helt klart give det bedste resultat, og den er da også ved at nå en alder hvor man godt må se lidt godt ud ;-)


Beklager taste og stavefejl


www.stenhedegard.dk


Halmpiller sælges



Udlånes: Hoppemaver, har både DV/hann, FR og WM

Har også ungdyr tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 trimme trimme
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 07:18

jeg plejer at fjerne alt "unødvendig" hårvækst :) morfartotterne i ørerne væk, gedebukkeskæg under hagen væk, ryk manen, klip hovskæg og lidt shovshine i halen og få den redt ud :)

Så giver du køberne et indtryk af af, hvordan den engang kan komme til at se ud som ridehest.

held og lykke med salget :)


2011 ventes føl efter Stevie wonder og Flyinfact xx.

http://www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 11:40

Puha, så må jeg vist hellere i gang med trimmekammen, og den skarpe saks, for jeg har en 3 års jeg skal fremvise i weekenden, og den ligner rimelig meget en uldtot :-)


Vi må se om ungerne kan underholde sig selv lidt i morgen aften under disney sjov, og have gang i noget gør-uldtot-til-flot-3 års på 1 time :-)


Har ikke haft gjort noget, da jeg syntes det må være dejligt med så lang en man til at holde varmen - det samme gælder for "vattet" i ørerne

Tror dog han vil nyde at blive nusset lidt omkring, så måske jeg skulle gøre et forsøg.


Helena


3 års vallak efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

2 års hoppeplag efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

1 års hoppeplag efter Romanov/Leredo/Romancier

www.gghorses.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 11:42

ville også have haft gang i saksen men var i tvivl om manen ;-) han får den store dulle tur


Hilsen Berit


Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro


WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 obs....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 11:45

helena en time kan ikke gøre det jeg har lige brugt næsten 2 men så fik den også vasket hale og sokker stort projekt håber det giver noget.


Hilsen Berit


Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro


WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 13:01

Hej

Lyder dejligt at der er gang i salg.

Jeg ønsker jeg begge held og lykke.


MVH Hanne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 plage fremvisning
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 14:30

Her er han efter at være dullet op


Hilsen Berit


Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro


WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 fremvisning
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 15:38

Jeg vil nu sige at man skal huske at tage hestens velbefindende med i overvejelserne i hvormeget der klippes af.

Fx, kunne jeg ikke drømme om at klippe øre ol på dem af mine der går i løsdrift, de ville kun få ordnet man og hale.


Beklager taste og stavefejl


www.stenhedegard.dk


Halmpiller sælges



Udlånes: Hoppemaver, har både DV/hann, FR og WM

Har også ungdyr tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor fin
Forfatter: 
Dato:  22-01-2011 20:53

He he jeg har osse en mening om, at en lang man virker isolerende. Havde besluttet at vores hingst skulle beholde sin fine man i sidste weekend, da han blev sendt i tilridning.. Meen måtte lige fjerne det værste, og det gør altså en verden til forskel..

Pøj pøj med salget, hvor ser han godt ud.



VH Anja

STALD ANTO. Avl af DSP

Dejlig campingvogn udlejes:

Køjer, siddegruppe, dobbeltseng, årg 2003. 200 kr pr. påbegyndt døg ... aun@live.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halløj...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2011 21:46

Han ser dælme godt ud Berit!


Hvis der ikke er held i sprøjten i weekenden, må du lige skrive igen


Mvh Anna


Skærgården Connemara


3 Connemarahingste til avlsbenyttelse


www.skaergaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 11:10

Zodiac blev ikke solgt i denne omgang, de var faktisk mere interesseret i hel lillebror og 2 års hoppe plag efter Schufro. De havde været mange steder og skulle hele weekenden på tourne så høre nok først noget i næste uge. Men håbet lever endnu. En ung pige som arbejder på Blue Hors har forelsket sig i ham , men hun skal have solgt en hest først.


Hilsen Berit


Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro


WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Berit
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 15:14

øv at du ikke fik solgt i denne omgang, han er ellers en lækker steg. Mon ikke han ryger til foråret :) har lige været inde og kigge din præsentation, du må gerne putte Donatella og Weltina i traileren og aflevere dem i Engesvang :)


2011 ventes føl efter Stevie wonder og Flyinfact xx.

http://www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tror jeg gerne
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 19:17

Nå det må jeg gerne de bliver nu hos mig krise eller ej har der nogle hopper jeg ved kan levere varen.

Tak for de pæne ord , det luner at andre kan lide det man har lavet


Hilsen Berit


Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro


WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg....
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 11:19

jeg har siden min var føl, dullet hende, ligesom sin mor. Hun går i løsdrift, men oldenborgere får jo "skæg" under hovedet, så de får begge klippet skægget, det yderste af øre-hår (når du klemmer øret sammen), de længste mulehår bliver studset, og deres monster-lange øjenvipper også.. Ellers kommer de i kambolage med grimer/trense.


Deres hovskæg klipper jeg dog ikke. Jo, om sommeren. Og ellers studser jeg man, pandelok og hale engang om måneden, når de begynder at se nusset ud. Altså kun de yderste milimeter. Manen bliver holdt kort, nogle gange lidt for kort, så den stritter lidt :).



Opstaldning boks/løsdrift ledig i stald ved Århus (8471), med ridebane, 1000 kr incl. hø/halm. :) www.hestegalleri.dk/ mar_vis.aspx?MarID=467233


Gratis shetter-hingsteplag til godt hjem! Djursland.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider