Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Spillers gro n win
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 12:06

Jeg har kigget lidt på ovenstående foder og haft det gennem mit foderprogram, hvor det ser rigtig fornuftigt ud.


Jeg har dog ingen steder fundet info om konsistensen. Er det en müsli eller piller?


Er der nogle herinde som har erfaringer med at fodre med det til føl/plage?




Mvh

Mette




2 ledige bokse, kolding v


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-01-2011 10:42

Er der slet ingen der har prøvet at fodre med dette produkt?




Mvh

Mette




2 ledige bokse, kolding v


0
0
Svar på denne tråd
 
 foder, foder, foder
Forfatter: 
Dato:  16-01-2011 11:06

Det er et pelleteret fuldfoder :) Det lyder dælme som et godt foder :)


Mvh. Stine

Med

Ponydyret Star Fighter

Og

Pintoen Inzaghi

________________________________

0
0
Svar på denne tråd
 
 GroNwin
Forfatter: 
Dato:  16-01-2011 13:55

Hej,


Det er små piller. Jeg kan kun anbefale det. Bruger det til avlshopper, føl og plage. Super fedt at de ikke skal have store mængder.

Alle mine ser godt ud på dette foder!!!


Mvh Lene




TOPPONY sælges. Hoppe 6 år, 147cm - dressur potentiale i top.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super.....
Forfatter: 
Dato:  16-01-2011 16:06

Tak for svarene. Dejligt at høre om gode erfaringer med det.


Pillefoder er jo lige mig, så det er bare et plus





Mvh

Mette




2 ledige bokse, kolding v


0
0
Svar på denne tråd
 
 foder...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2011 21:18

Hvor meget skal avlshopper og plage have af det for at være dækket ind?


Med venlig hilsen Anne










0
0
Svar på denne tråd
 
 mængde
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 07:52

Hej,


Mængde;

Ungheste fra 6 mdr - 500 g

Ungheste fra 12 mdr - 1 kg


Drægtige hopper (sidste 3 mdr af drægtigheden) 1,5 kg


Så er de fuldt dækket ind. Dertil skal de selvfølgelig ha wrap / hø!


Hvis det er ponyer skal de ha halv mængde.


Et super godt koncentreret foder, som hestene elsker.


Mvh Lene




TOPPONY sælges. Hoppe 6 år, 147cm - dressur potentiale i top.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider