Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

ADVARSEL!!!
Forfatter: 
Dato:  13-01-2011 12:46

Har lige klippet min hest efter jeg fik mine 2 nyslebne skær tilbage fra ETR Service i Ringe på Fyn:

1. skær klippede i ca 15 min da 2 af tænderne knækkede af - med et blodbad af rifter på bringen ag hesten til følge!

2. skær klippede jeg med i ca 15 min før en af tænderne røg af, det var dog muligt at klippe videre meget forsigtigt..

Ringede derefter til ETR Service for at høre hvad de ville gøre ved det - svar: Så måtte jeg jo købe nogle nye skær, de havde da ikke nogen forsikring/god kundeservice til at gøre noget ved det!!

Skal lige sige at det var helt nye skær, kun klippet med 2 gange inden afsendelse til slibning ved ETR Service..

Og hesten var HELT ren og ikke særlig langhåret, dat det var 3. gang jeg klippede ham denne vinter:-)

Så send ALDRIG, jeg gentager ALDRIG dine skær til slibning hos dem, det koster dyrt i sidste ende!!

En rigtig sur ETR Service ex-kunde!!!

"Handicap er ikke en hindring for ridning, gør det bare sværere:-)"

0
0
Svar på denne tråd

Transportskade?
Forfatter: 
Dato:  13-01-2011 13:19

Jeg tænker, at der er sket en transportskade undervejs, så skærerne er blevet "skøre" og der kun har skulle ganske lidt til at knække dem.

- Det kan være, at de ikke har været pakket godt nok, da du har sendt dem afsted?

- Det kan være, at sliberiet ikke har pakket dem godt nok, da de har sendt dem afsted?

Sådan en pakke bliver jo næppe løftet og sat hver gang den skal fra posthus til posthus og til sidst til din postkasse, men den får nok nogen lidt hårde ture ind og ud af poser og kasser.

Nu ved man jo ikke i dit tilfælde, om det er på ud- eller hjemturen skaden kan være sket :-( så jeg kan egentlig godt forstå, hvis sliberiet ikke ønsker at erstatte skærene. At de så angiveligt ikke har nogen forsikring til at dække skader på afsendte pakker kan så undre mig lidt?

---

Mine skær er slebet et hav af gange! Så mange gange, at de står til udskiftning, da der ikke er mere at slibe af nu. Ikke én tand er der knækket. Og jeg har skam ødelagt skær - helt selv! Og det er sket ved, at jeg tabte maskinen :-(

Så jeg tvivler på, at skaden er sket under selve slibningen...

Venlig hilsen Camilla

HN miniordbog til fri og gratis afbenyttelse :-)

Sys (n) = synes (y)

Afvide (n) = at vide (y)

Tildens (n) = tendens (y)

Selvskab (n) = selskab (y)

Generalt (n) = generelt (y)

Invistere (n) = investere (y)

0
0
Svar på denne tråd

knækkede tænder..
Forfatter: 
Dato:  13-01-2011 13:52

Det kan godt ske, der knækker tænder under slibningen...

Det var vi oplevet 2 gange.

Det ene var til vores hunde klipper, det fløj ud af hånden på manden, men 3 knækkede tænder tilfølge.

Anden gang var vores heste skær, hvordan ved vi ikke. men skaden var der da vi afhentede dem.

Træls.....

Iøvrigt tak for advarslen

Joan

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 10:04

Ja det er super træls;-)

Jeg både afleverede og hentede selv skærerne - endda i selve klippertasken da jeg også skulle aflevere for rideskolen, og ikke ville blande skærerne..

Har heller aldrig oplevet det før, men tidligere fik jeg også slebet skær et andet sted (i Odense) men de har desværre ikke den service mere.

Nå thats life, må bare bide i det sure æble og investere i nye skær til næste klipning - forhåbenligt først til efteråret:-)

"Handicap er ikke en hindring for ridning, gør det bare sværere:-)"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider