Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hovbyld, og bagefter?
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 23:41

Hvordan er det nu med hovbylder. Dyrlægen skar den fri igår og jeg har påbud om at bade fussen i sæbevand.


Men hvor længe går der før dyret er rengående??


Har ikke haft en hest med hovbyld siden 1997, så det er lidt langt væk i hukommelsen


3 års hoppe sælges. Se præs. (Nadiya)


Don´t ask, if you don´t want to know anyway.


Har du et barn på Vasehus Rideklub? Jeg har to bluser se præs! Udstyr til barn, se præs! Bud modtages.

0
0
Svar på denne tråd
 
 min plag
Forfatter: 
Dato:  09-01-2011 10:06

rev sin sko rundt i sommers og trådte optåen op i sålen= hovbyld... søndag aften seføli... men han fik antibiotika og var rengående i løbet af tre dage. der gik dog 14 dage før han kunne få skoen på igen og startes op igen.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider