Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Kieffer aktion
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 00:37

hej

jeg tænkte på om der er nogle som har en kieffer aktion som vil skrive deres erfaringer om den for overvejer at købe en da jeg skal bruge en sadel til en meget markert hest som der også skal være en god knæ støtte i og dybt sæde

håber at høre fra nogle

Janni Degn

Med Wingo dyret og Jolski Podolski

+

en masse små shettere

0
0
Svar på denne tråd

Kieffer Action
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 08:48

Hej Janni

Kieffer Action er en fantastisk sadel som giver en super støtte til rytteren. Det er min absolutte favoritsadel!

MEN, desværre er den ikke ret bred i kammeret hvorfor du skal være opmærksom på om den kommer til at klemme din hest. Det KAN ændres hos visse sadelmagere. De laver simpelthen noget mere plads i kammeret (fjerner lidt af puderne), og det kostede dengang jeg forhørte mig, omkring 7-800,- kr.

Men en super fantastisk dejlig sadel at være i!!!

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

super sadel
Forfatter: 
Dato:  07-01-2011 00:14

jeg har den også og min er så meget bredere i kammeret end andre jeg har set, jeg aner ikke hvorffor da der ikke er ændret på den.....

0
0
Svar på denne tråd

Kieffer Action
Forfatter: 
Dato:  07-01-2011 08:53

Jeg har også købt en og den er super super skøn at ride i, man sidder der bare. Min bruges til min unghest, som er halvblods, og den ligger fint på ham :)

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

OG

"Lille" Mand

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

"Kun med hjertet kan man rigtigt se, det væsentlige er usynligt for øjet"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider