jeg tænkte på om der er nogle som har en kieffer aktion som vil skrive deres erfaringer om den for overvejer at købe en da jeg skal bruge en sadel til en meget markert hest som der også skal være en god knæ støtte i og dybt sæde
Kieffer Action er en fantastisk sadel som giver en super støtte til rytteren. Det er min absolutte favoritsadel!
MEN, desværre er den ikke ret bred i kammeret hvorfor du skal være opmærksom på om den kommer til at klemme din hest. Det KAN ændres hos visse sadelmagere. De laver simpelthen noget mere plads i kammeret (fjerner lidt af puderne), og det kostede dengang jeg forhørte mig, omkring 7-800,- kr.
Jeg har også købt en og den er super super skøn at ride i, man sidder der bare. Min bruges til min unghest, som er halvblods, og den ligger fint på ham
Mvh
Elisabeth
Med den "japanske" hest
OG
"Lille" Mand
Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P
"Kun med hjertet kan man rigtigt se, det væsentlige er usynligt for øjet"