|
|
| Glukosamin & MSM |
|
|
Jeg skal til at give min hest Glukosamin, og har valgt også at give den MSM, da det skulle have den bedste virkning.
Jeg har nu været rundt på nettet og kigge og har indtil videre fundet det billigst hos www.vital-horse.com.
Her kan man få 1 kg. Glukosamin for 360,- og 1 kg. MSM for 280,-.
Er det helt hen i vejret, og hvad giver I andre?
Jeg ved at Sune herinde fra også sælger det. Har han en hjemmeside og ved I hvad han tager?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billigt.. |
|
|
er de priser du har fundet. Du skal bare være opmræksom på om glucosaminen indeholder glucominsulfat eller HCL.
HCl skulle værre det stærkeste og derfor mest drøj i brug.
Jeg har lige talt og bestilt glucosamin fra Sune. (de har vidst ingen hjemmeside men annoncer i mange hesteblade). De priser jeg fik oplyst kommer her.
Pris for:
1 kg glucosamin 660 kr.
1 kg glucosamin og 1 kg MSM 990 kr.
3 kg glucosamin 560 kr/kg
2*3 kg glucosamin 500 kr/kg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ,min |
|
|
dyrlæge sagde også at det ville være bedst hvis jeg kunne finde HCL, men det kunne jeg ikke på nettet.
Vil du sende mig nr. eller lign. på Sune så jeg kan bestille ved ham. Bare gør det over beskedcenter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bruger... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
01-07-2004 22:20 |
|
Bruger HestensHelse.dk til at bestille MSM fra. Det er noget i nærheden af 468 for 1000 gr.
Mvh. Theis ~ Princess Of The Universe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glukosamin?? |
|
|
Hej
Lige et spørgsmål: Hvad giver i glukosamin for? Er det ikke en slags gigtmedicin?
Med venlig hilsen Zooropa - Anne
**** To touch is to heal. To hurt is to steal. **** - Mysterious Ways, U2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man kan også |
| Forfatter:  |
bimboe |
| Dato:  |
02-07-2004 08:53 |
|
købe det hos stalddirekte.dk..
Der har jeg købt det fra,og det var HCL glycosamin.
Bimboe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zooropa |
|
|
Jeg skal til at give det da min muligvis har lidt gigt.
Han er meget stiv om morgenen når han ligget ned, så nu ser jeg om det ikke kan hjælpe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet