der er MEGET STOR forskel på disse to..
jeg har haft begge slags, dog en medea II (så ved jeg ikke lige hvad forskellen er fra en medea til en medea II).. athenen har ikke så dybt sæde og og mindre knæstøtte..
i Medeaen bliver man meget mere "parkeret".. jeg synes jeg sad godt i medeaen men det synes hesten absolut ikke så jeg måtte sælge den og købe en athen igen.. har dog fået oplyst at artemis er athenens efterfølger..
bommen er heller ikke det samme.. for det var en bom 3 jeg havde og den var for small til begge mine hypser, men min athen har en bom 2 og passer mit ridedyr (men ikke unghesten)...