Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Forskellen på Kentaur Medea og Athen?
Forfatter: 
Dato:  05-01-2011 12:45

Hej hej

Er der nogen der ved hvad forskellen er på Kentaur Medea og Athen? Jeg er lige kommet af med min Athen og har fået en Medea, som jeg endnu ikke har redet i. Men synes virkelig de ligner hinanden meget.


Er de nogen der ved hvad forskellen på de to modeller er?


*** Hilsen Mette ***





0
0
Svar på denne tråd
 
 væsentlig forskel
Forfatter: 
Dato:  05-01-2011 13:24

der er MEGET STOR forskel på disse to..


jeg har haft begge slags, dog en medea II (så ved jeg ikke lige hvad forskellen er fra en medea til en medea II).. athenen har ikke så dybt sæde og og mindre knæstøtte..

i Medeaen bliver man meget mere "parkeret".. jeg synes jeg sad godt i medeaen men det synes hesten absolut ikke så jeg måtte sælge den og købe en athen igen.. har dog fået oplyst at artemis er athenens efterfølger..


bommen er heller ikke det samme.. for det var en bom 3 jeg havde og den var for small til begge mine hypser, men min athen har en bom 2 og passer mit ridedyr (men ikke unghesten)...


Super ridelig og ukompliceret 9 års RDS dressurhoppe sælges


Super enghø i minibig sælges pris 300kr pr. stk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-01-2011 16:38

Forskellen mellem I og II er læderkvaliteten. II er suuuuper kvali vare hvor imod I'eren "bare" er almindelig læder


Har selv Artemis (godt nok til bytte/salg pga den er for lang til min hest) og må sige det er én af de bedste sadler jeg nogensinde PERSONLIGT har siddet i. Godt dybt sæde og gode støtter til benene, uden at man er låst fast!!


De to TS nævner, kender jeg ikke


Kh Marianne & Kasmir


Dressursadel sælges/byttes - se annonce

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskel....
Forfatter: 
Dato:  05-01-2011 21:40

Tak for jeres svar. Er spændt på at ride i den imorgen... Jeg synes nemlig bare de ligner hinanden meget på billederne.


Her Kentaur Athen:


Og Medea:


Og af knæstøtterne...


Athen:


Medea:


Begge sadler bliver på nettet beskrevet som værende dybe i sædet og med god knæstøtte... og for mig ser de virkelig lige dybe ud i sædet og knæstøtten ser også lige stor ud.

Men er spændt på at mærke forskellen imorgen :-)


Kom gerne med flere svar...


*** Hilsen Mette ***





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider