Jeg har også kun gode ting at sige om Horselux Easy.
Det er et meget strukturrigt foder, rimelig ensartet og ligner derfor ikke en müsli som sådan. Farven er mørkegrøn, der er meget smulder - nogle ser dette som noget dårligt, men der er jo trods alt 30% lucerne i, så det går ikke ud over tyggetiden. Som nævnt er det ikke tørt, nærmere lidt fedt/saftigt, og det dufter skønt.
Jeg bruger ikke længere Easy (ikke fordi jeg var utilfreds, men er skiftet til Travo Energy af forskellige årsager), men jeg bruger stadig lucernen fra Horselux. Den har samme mørkegrønne farve og fede konsistens, den er noget tungere og mere "svampet" end almindelig lucerne, og min hest ELSKER den!