Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 træpiller til støelse vs pillefyr?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 13:58

Jer der bruger træpiller, køber I så det der er bliver solgt som strøelse eller køber i "bare" træpiller?


Er der noget i træpiller til pillefyr som hestene ikke kan tåle?



Med venlig hilsen Anne










0
0
Svar på denne tråd
 
 træpiller
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 14:33

Ganske almindelige træpiller, dog de lyse af slagsen og fri for limrester osv.


Gider ikke betaler flere kr. kg og handle dem som strøelse i feks. land og fritid, det svarer sig bedst og købe dem som er til pillefyr.

Så snart der står til strøelse= hest så stiger prisen ligesom alt andet der er til heste


Christine


Julingaards fjordheste - fordi en gul ikke er nok!!!



Ågerupgårds Diva & Ågerupgaards Oliver


& nu også Fønix Kraka

0
0
Svar på denne tråd
 
 Træpiller
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 14:45

Hej , jeg bruger de små 6mm træpiller i sække fra Land og Fritid . De er super som strøelse og hvis du laver kontrakt , dvs låser prisen fast for hele sæsonen , er de billigere . Jeg giver knap 30kr for en sæk med 16kg , og hvis man henter i løs vægt er de endnu billigere.. Mvh Anni

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alm. træpiller......
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 15:38

der ikke støver sælges pt 4 stk 25 kilo sække for 199 kr på min lokale foderstof. Både i 6 mm og 8 mm. Jeg bruger 8 mm. i mine indebokse og som bund i udeboksene ( der pt også har et tykt lag spåner ovenpå ).




Bacardi, hvid flueskimmelvallak, 155 cm, knabstrupper u papirer efterlyses. Han blev solgt til hestehandler Torben Andersen efterår 08 og er muligvis på en rideskole i Sverige? Dusør.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider