Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

kender nogle foder fra HC...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2004 21:13
og hvad syntes i om det!
der er et fuldfoder, men der er 10% melasse i og min skal have 3 kg foder pr dag....er det ikke for meget melasse!

De har også et andet T600 der skal blandes med 600 gram t600 til 400 gram havre og der er melasseinholdet kun 4 %.....

0
0
Svar på denne tråd

Kender ikke foderet
Forfatter: 
Dato:  29-06-2004 21:42
Men fuldfoderet giver for 3 kg faktisk 300 gram melasse hvis det ikke er 10% af 100 kg.
Og med T600 + havre giver det 72 gram melasse.
Så det kan jo godt være noget dyrt og unødvendig melasse.
Det er bare min mening.
Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

Er der ikke
Forfatter: 
Dato:  29-06-2004 22:30
nogle der kender til et godt fuldfoder!
Hvor prisen også er ok i forhold til indhold.
0
0
Svar på denne tråd

Spillers
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 08:12
Jeg har haft rigtig meget glæde af spillers. Jeg synes at der er lidt for meget melasse i de fleste foderblandinger, men i spillers er der vist overhoved ikke noget i.
Ellers er der st. hyppotolyt, har hørt at det også skulle være godt men det er vist ret dyrt i pris. Spillers koster lidt over 100kr for 20kg så vidt jeg husker.
Ang. det med om din hest skal have foder efter græs en hel dag så syns jeg ikke at det er nødvendigt, der er meget mere næring i græs end man egentlig går og tror. Du skal selvfølgelig tjekke om han ligepludselig bliver for tynd.. Hvis du vil være 100% sikker på at den er dækket ind med vitaminer så kan du give den et mål travo e vitamin. HVis du meget gerne vil give ham lidt foder, så kan man købe en sæk fra st. hyppotolyt med alpe græs, det holder maven rigtig godt i orden, sådan en sæk koster 130kr, ellers kan lidt hø (ikke wrap) gøre godt. Håber du fik lidt ud af min forklaring
:-)
Dorte
0
0
Svar på denne tråd

St. Hippolyt
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 10:24
Jeg fodrer med Hippolyts natur nüsli og det koster 160 kr for 25 kg, og der er til 1 måned hvis du skal fodre på en stor hest som min DV'er på 170 i stg.
Dette svarer til ca. 800 g. om dagen sammen med 3 kg. havre og ca. 8 kg. hø.

Mvh. Malene
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider