Skift den ud - og så køb en lidt billigere udgave så det ikke gør helt så ondt at udskifte dem 
Jeg selv har casco hjelme - ganske glimrende, lette velventilerede hjelme til en fair pris.
Den jeg har nu er nummer 3 - den blev købt 5-6 måneder efter nummer 1 - så kan du selv regne på hvor mange meget hårde slag mine tog - de 2 tidligere var flækkede som skallen på et hårdkogt æg...
De er altså super kvalitet selv om det lyder som om de flækker let. Den ene flækkede efter jeg tog den på hovedet i jordegallop lige ned i en sten.
Den anden flækkede som følge af at jeg blev smidt af efter et spring - der landede jeg med hovedet med fuld kraft ind i en 6*6 cm egegren der var savet af.
Det resulterede i hjernerystelse og en meget smadret hjelm - havde den ikke været der havde jeg fået en egegren halvt ind i hovedet mente den sygeplejerske der så både mig og hjelm 
Min nuværende har 7-9-13 holdt 1 år nu.