|
|
| Pavo Moments |
|
|
Jeg købte to sække "Pavo Moments" på Roskilde dyrskue, egentlig skal det bare bruge til at give Homestyle lidt ved siden af døgnfolden, han ser stadig pæn ud, -er ikke for tynd.
Men er der nogen der ved, om Pavo Moments er specielt godt for noget, det eneste jeg har kunne læse om det er: hvis du vil forkæle din hest.
Homestyle er glad for det, og jeg synes det dufter fantastisk.
Hilsen Marianne
-Er uddannet dyreadfærdsterapeut, er villig til at hjælpe med din hund...
-leder efter min gamle pony -NF Desiree
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moments.. |
| Forfatter:  |
kirstenj |
| Dato:  |
29-06-2004 12:26 |
|
Jeg bruger det som et tilskudsfoder ved siden af græsset til de to yngste i stalden. Men det er mest for at de skal have noget at beskæftige sig med mens den gamle spiser sit plagefoder..
Jeg giver hende Pavo´s Veulenbrok i øjeblikket. Det er bare suverænt til at give godt huld!!
Ellers får de om sommeren kun Pavos Islænder "briketter". De er gode til at give ekstra vitaminer og mineraler.
mvh
kirstenj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pavos Islænder briketter |
Annette Corneliussen |
30-06-2004 05:40 |
|
Hvor købes Pavos Islænder briketter.
Er et fuldfoder eller er de beregnet som tilskudsfoder, her mens hestene er på græs.
Mvh Annette Corneliussen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Islænder briketter |
kirstenj |
30-06-2004 08:55 |
|
Hej Annette,
Der er en forhandler lige ved siden af mig, og jeg skal til Frederikssund i morgen, faktisk skal jeg lige ved siden af hvor du bor.. jeg vil gerne tage en pakke med til dig hvis du er interesseret?
Det er en tilskudsfoder der er beregnet til brug når hestene er på græs.
mvh
Kirstenj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet