Hej
lægger i strøelse i bunden af traileren når i kører med hesten og hvorfor?
Jeg bruger spåner - halm synes jeg bliver glat.
Og reelt set gør jeg det kun for at slippe for en bøde, hvis jeg bliver stoppet - min trailerbund er med gummi og riller, så hestene står godt fast på det. Og det er lige før spånerne bare gør det mere glat at stå på - suk men sådan er loven.
M Vh charlotte
vi bruger træpiller, da de suger genialt og er nemt at feje ud og fylder ingenting....
Marie Juncher
www.123hjemmeside.dk/mariejuncher
-en ægte horze-girl
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet