er dækkener noget fanden har skabt.....
Stakkels heste som må lide af trykskader, problemer med at nå ned til høet fordi det strammer på bringen, dækkener som ikke har den rette størrelse eller som aldrig kommer af for ikke at nævne knopper osv. Kære hestefolk bliv nu ikke sure på mig. Min egen hest er i tilridning og jeg joiner nok også selv "dækkenklubben" men derfor kan man vel godt alligevel hade opfindelsen og det opståede behov
.
Fortsat god dag - og ja dækkener har før giver mine heste problemer med knopper (mug) under det tætte dækken (uanset pris og kvalitet).
De bedste heste hilsner fra en meget stolt ejer af en forfærdelig grim og langhåret, vinterpelset ridehest, som har brug for lang tids tørring efter hver ridning ;O)