Vi har flere gange givet glucosamin med godt resultat 
Første gang var vores hund, der var 14 år og stivbenet - en stor slædehund
Da hun fik glucosamin fik hun 'gangen' tilbage, sving og bæring og kunne igen galoppere
Hun fik Arthroflex, men det er vist ændret siden?
Min svogers hingst havde spat og fik 'Stride'. Det virkede også godt 
Senere har vi prøvet at få noget fra 'Hestens helse' - men hesten havde muligvis ikke egentlig gigt - den fik det også bedre, bare nok ikke pga. produktet. Men det ved man jo aldrig rigtig 
En hest i stalden har også fået Stride, og den er også rengående nu 