Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Glucosamin produkt
Forfatter: 
Dato:  02-12-2010 22:51

Jeg har en hest der har fået konstateret ondt i knoglerne (groft sagt).


Hesten har fået lavet en knoglescintigrafi og denne undersøgelse viser at det er bagknæet der er problemet. Han er 100% ren i rgt og scanning - jeg har fravalgt at få ham undersøgt med kikkert da jeg efterhånden synes vi har rodet nok ved ham.


Han har sikkert en skidt prognose - og jeg har fået oplyst at hans chance er at han reagerer på et eller andet Glucosamin produkt - men hvilket produkt er bedst?


Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Grandeur DH 342 - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Grete :-)
Forfatter: 
Dato:  02-12-2010 23:56

Vi har flere gange givet glucosamin med godt resultat (y)


Første gang var vores hund, der var 14 år og stivbenet - en stor slædehund ;-) Da hun fik glucosamin fik hun 'gangen' tilbage, sving og bæring og kunne igen galoppere :-D Hun fik Arthroflex, men det er vist ændret siden?


Min svogers hingst havde spat og fik 'Stride'. Det virkede også godt (y)


Senere har vi prøvet at få noget fra 'Hestens helse' - men hesten havde muligvis ikke egentlig gigt - den fik det også bedre, bare nok ikke pga. produktet. Men det ved man jo aldrig rigtig ;-)


En hest i stalden har også fået Stride, og den er også rengående nu :-)


:-) fra NinA


Rid som du vil - men fjern al unødig smerte fra hesten :-)


FORDRINGER I DRESSUR (y) Foran lod & taktfast (y)


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for indslaget NinA
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 00:11

Jeg kender Stride - men har kun dårlige erfaringer med det, da de heste jeg har prøvet det på absolut ikke har villet spise det Ham her er så ikke så kræsen, så det kan godt være at det skal afprøves for det indeholder jo alle de rigtige ting. Jeg vil lige google arthrflexen og prøve at sammenligne det med Stride


Er der nogen der har erfaring med think sound?


Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Grandeur DH 342 - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 CortraVet..
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 09:10

Jeg har stor held med Cortravet. Der skulle være ca. 4-5 gange stærkere end Cortraflex. Jeg køber det i England.

Kh Lisbeth


0
0
Svar på denne tråd
 
 glucosamin
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 10:03

jeg har god erfaring med Equiforce Matrix HA som er et meget koncentreret produkt, så hesten skal kun have en skefuld i fodderet. Min plag æder det gladeligt.


Det kan købes her www.dyrenesnetto.dk/ product.asp?product=145


Hilsen Susie


Trakehnere er dejlige heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 10:11

Glucosamin er super godt.


Jeg bruger godt nok den der heder Arthrosan fra Muhldorfer da min hest har nogle lede problemer...


de har den den heder Gelatinemix som er et Glucosamin produkt. det er super godt produkter og til en fornuftig pris.



Heste er mit liv

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 21:43

jeg køber det på vitalhores på nettet. det er en vist en svensk side og det bliver på sendt fra england. jeg bruger det der hedder glucosamin HCL, det er renere en det der hedder sulfat. jeg bruger samtidig msm da det skulle forbedre virkningen. jeg giver lige omkring 2000kr for et "sæt" med HCL og MSM og har til ca et halvt årtil stor hest. OG DET VIRKER

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-12-2010 00:20

Tak for alle svarene - nu vil jeg igang med at sammenligne produkteren :-)


Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Grandeur DH 342 - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  07-12-2010 09:39

jeg bruger cortaflex til isabella, og der er MANGE penge at spare ved at bestille over nettet i england (jeg søger på google, cortaflex to denmark), og så er det den side der hedder equistrian supplements....


varene kommer efter en lille uge....!



Jeg har lige prøvet at bestille et andet glukosamin produkt der inde, som er billigere... det er "bare" glukosamin og MSM... dette vil jeg give Entertainer, for ren og skær forebyggelse (han har en bukkehov, så at passe lidt ekstra på hans led tror jeg ikke er dårligt)


Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848


0
0
Svar på denne tråd
 
 glucusamin og msm product
Forfatter: 
Dato:  08-12-2010 22:37
0
0
Svar på denne tråd
 
 godt UK firma
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 08:35

er nutrecare. de leverer regelmæssigt



karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Equestrian clearance
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 10:29

Jeg har bestilt NAF 5* her:


www.equestrianclearance.com/ products/stable_field/supplements/ index.html


(de har også lidt Cortaflex).


...kan endnu ikke sige så meget om virkningen, men jeg fik det anbefalet, og det var billigere end på de andre sider :)


De bedste hilsner,

Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cortaflex
Forfatter: 
Dato:  09-12-2010 13:10

www.ryttertilrytter.dk har flere produkter bl.a Cortaflex


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider