|
|
| - - - - nyser - - - - - - |
| Forfatter:  |
Nicole |
| Dato:  |
27-06-2004 15:32 |
|
hejsa
Er der noget man kan gøre ved en forkølet hest, den nyser hele tiden, (vildt klamt, hehe).
hvis nogen her inde ved om der er noget der hjælper, så skriv endelig...
Mvh Nicole
SOCCY hvor er du?? den dejligste araber... Nicole og Soccy 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aloe vera |
|
|
hej hej
det kunne lyde til at din hest har et svækket imunforsvar. jeg har selv erfaringer med det, og giver mine heste drikke- aloe vera hver dag. det har positiv effekt på immunforsvaret og mindsker risiko for sygdomme (mine er aldrig syge efter jeg er begyndt at bruge det).
det kan varmt anbefales. du kan købe det igennem mig. det koster 242 kr. for en dunk, som rækker til ca 1 måned. hvis ikke det virker efter 90 dage (som man bør give det, fordi naturmidler er længere om at virke end kemisk medicin) kan man få alle pengene retur, ved blot at sende embalage og kvittering tilbage. det sker altså derfor ikke noget ved at prøve det, og jeg har selv masser af gode erfaringer...
jeg kan evt. sende dig mere materiale om aloe vera, hvis du ønsker at læse om det...
håber det også kan hjælpe dig
knus mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til heste rytte på heste-nette |
|
|
hej i alle smma i er søde vi ses er gan jeg bor i arhus N jeg er 8 år den gade jeg bor på heder Arendalsvej vi ses og mij fra heder toben og min mor heder laila og jeg har to søske di heder johanne og henyrtte og jeg heder lisbeth mit nåmer er 86166224 i må gane reg og sen e-mil vi ses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til heste rytte på heste-nette |
|
|
hej igen det er lisbeth jeg har ikke hest men jeg elsker heste måske må jeg pøver rig på din hest vi ses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og.... |
|
|
tænkte også at det kunne være pollen-allergi, eller andre former for allergi...men også her har aloe vera hjulpet andre af med problemet, inkl. mennesker.
knus mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lhveisel |
| Forfatter:  |
Lotte_Rafinell |
| Dato:  |
28-06-2004 12:59 |
|
Du skal ikke skrive dit telefonnummer eller adresse på internettet. Forkerte personer kan misbruge det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet