Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 simpel balance...?
Forfatter: 
Dato:  27-11-2010 20:51

Hejsa.


Jeg er egentlig godt tilfreds med det jeg fodrer med, men faldt lige over det der simpel balance...

Er der nogen der har erfaring med det?


Det lyder jo meget godt, men med mit behov, også lidt dyrt... Hvis der er nogen der bruger det, hvad koster det så ca om måneden pr hest? Og hvilke ting bruger i?


Vil gerne vide alt hvad i ved

0
0
Svar på denne tråd
 
 simpel balance
Forfatter: 
Dato:  28-11-2010 21:24

hvis du går ind og googler det kan du se priser ellers gå på ute s hjemmeside hun er forhandler af det

mvh betina


at ride og være sammen med heste bør være en smukt partnerskab med gensidig respekt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, det ved jeg...:o)
Forfatter: 
Dato:  29-11-2010 09:53

Ja, har jo kigget på det på nettet... Og har fundet priser.

Det skriver jeg jo egentlig også


Jeg spørger efter folks erfaringer med det, hvilke produkter de bruger og hvad det løber op i for dem, om måneden ca...

Er nysgerrig efter at høre mere om dette foder, fra alm folk der ikke forhandler det

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen...?
Forfatter: 
Dato:  02-12-2010 23:02

Er der virkelig ingen der har erfaring med det foder...? Bare lidt...?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søgning
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 07:07

Prøv at søge efter det herinde. Der har været en del tråde om det de forløbne 2-3 måneder.

Jeg har fodret med det en overgang og var meget tilfreds.


Til en lille hest brugte jeg ca. 2 sække lucerne 'kiks' om måneden + en sæk Total Eclipse over ca. 4 måneder. Hertil gulerødder og masser af hø/wrap. Super nemt, sundt for hesten og bestemt ikke dyrt.


Jeg ville gerne bruge det igen, men fragten er dyr, da jeg bor langt fra en forhandler, og så er det nemmere at gå til den lokale foderstof.


Mvh



Nu med tre små heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  03-12-2010 09:06

Jeg har fodret med det siden midt uge 42 og jeg er virkelig tilfreds med det!


Jeg har fået en meget afbalanceret, og rolig hest ud af det.


Jeg bor på fyn, så skal desværre også engang imellem betale fragt, men eftersom jeg kender dem der forhandler det, og de indimellem kommer forbi Odense, så kommer de ind forbi med noget foder til mig.


Min han får selvfølgelig total eclips og så starks, green gold, og til sidst får han deres lucerne piller.


Men jeg er super til freds med det, og vil helt sikkert anbefalde det!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 19:04

jeg har netop bestilt simpelbalance foder til mine 4 heste og glæder mig til at prøve det:-)


Træning af hesten--på hestens præmisser:-)

BBH fan

0
0
Svar på denne tråd
 
 gode erfaringer
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 19:29

Jeg har fodret med det over et år nu og er meget tilfreds med det!


Bruger Lucie pellets både opblødte og tørre - tilsætter Total Eclipse.


Hesten er vild med det, også som godbidder.


Jeg synes hun er blevet meget afballanceret, hviler i sig selv og er ikke særlig hoppet mere. Virker meget tilfreds, har klare øjne, fin pels og god hovkvalitet.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider