Jeg har fodret med det siden midt uge 42 og jeg er virkelig tilfreds med det!
Jeg har fået en meget afbalanceret, og rolig hest ud af det.
Jeg bor på fyn, så skal desværre også engang imellem betale fragt, men eftersom jeg kender dem der forhandler det, og de indimellem kommer forbi Odense, så kommer de ind forbi med noget foder til mig.
Min han får selvfølgelig total eclips og så starks, green gold, og til sidst får han deres lucerne piller.
Men jeg er super til freds med det, og vil helt sikkert anbefalde det!!