Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 glukosamin produkt - kender du det???
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 13:55

jeg skulle lige til at bestille en ny omgang cortaflex, inden jeg løber tør..


men så faldt jeg over dette produkt istedet


www.equestriansupplements.co.uk/ tubs-equine-glucosamine-10000-plus- 900gm-p-236.html


If it's Glucosamine you want, compare the strength, purity and price to any other Glucosamine product on the market - you won't beat it.

Glucosamine 10,000 plus MSM contains 10,000 mg 99% pure glucosamine hydrochloride plus 1650 mg of MSM per 30 gram serving.

Supplied Size: 4 tubs of 900 gm (a 240 day supply at maintenance)


umidelbart lyder det vel godt, gør det ikke???


Jeg giver isabella et glukosamin produkt (hun har både fët artroflex, equi mobility plus og cortaflex)... og min erfaring siger mig, at hver gang jeg stopper med at give det, står hun pludselig skadet (ikke at det har noget at skulle have sagt, men det er tankevækkende)...


hvad siger i??


for der er trods alt NOGET forskel på at give 440 kr til 4 måneder og 440 kr til 8 måneders brug..


men tør jeg skifte??


Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 08:06

jo, det lyder godt.... men om du tør skifte eller ej - må og kan kun være op til din egen mavefornemmelse!!!!!



Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience


Indrømmer det gerne:

Er stor fan af Lenelw og DJ!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Virker fint på min hest på 20
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 09:09
Hej Hej Skiftede fra hestens helse over til dette. Kan Ikk mærke/ se nogen forskel.... Og ja pengene kan da bruges på anden...

Med venlig hilsen

Lone Antoft-Vejle-

0
0
Svar på denne tråd
 
 spørg Equestrian Supplements
Forfatter: 
Dato:  26-11-2010 09:16

Du kan sagtens skrive til Equestrian Supplements og spørge.

De er rigtig flinke til at rådgive og svarer hurtigt.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider