Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hvad bruger i af dækken ved transport?
Forfatter: 
Dato:  22-11-2010 10:31

Sidder og tænker lidt på hvad i har på af dækkener/tæpper ved transport her om vinteren når i køre til stævner?

Så hesten ikke får det for varmt eller for koldt?


Hvad bruger i?



Katja Ahrenfeldt

Den heldige ejer af en Trakehner

Donaufee VI E

Opstalder ved GB Dressage

0
0
Svar på denne tråd
 
 transport
Forfatter: 
Dato:  22-11-2010 11:04

jeg brugte altid fleece eller uld, og så blev bagsmækken lukket helt.


Beklager taste og stavefejl


www.stenhedegard.dk


Halmpiller sælges



Udlånes: Hoppemaver, har både DV/hann, FR og WM

Har også ungdyr tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dækken ved transport
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 09:02

Ulddækner. Har dem i forskellige tykkelser, så jeg kan bruge det der passer bedst til temperaturen.


Hilsen Nana


WE-clinic d. 27 + 28 november med João Lynce

-Behøver jeg at nævne jeg glæder mig?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uld eller helt tyk flecce
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 09:17

fra enten horsewaere eller Bóett


Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Nu mor til smukkke Smilla 09.04.09
Kommision/Hingste/Træning/Dommer
www.nordhus.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 20:19

Hestens stald/fold dækken for kører altid med bagklappen åben.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 11:18

Med stald/folddækken(er), for vi kører altid med bagklappen åben medmindre det regner meget. Ellers synes jeg hurtigt der bliver en klam fugtig luft i traileren, selvom der er ventilation i den.


Hilsen Sofie og Fille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Samme tykkelse
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 11:26

Jeg transporterer altid med samme tykkelse dækken, som hesten til daglig går med. Jeg vælger dog gerne et rimelig rent dækken, oftest stalddækken.


Jeg kører for så vidt muligt altid med klappen åben, medmindre det regner eller sner meget.



...sagde Ditte, nu med Lenny - det langbenede lyn!

Lenzicco - westfaler e. Riccio mf. Laurentianer


***


Flot, brun Bates dressursadel sælges! Se mine annoncer.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider