Er begyndt at overveje at smide dækken på den lille, fordi vi nu står opstaldet et sted, hvor der er ridehus, og det giver os mulighed for at ride.
Men nogle gange er hun simpelthen så indsmurt i mudder, at det tager timer før jeg kan sætte mig på ryggen af hende, medmindre det er uden sadel.
Hun er fjorten år gammel, og har aldrig i sit liv stået/gået med dækken - Andet end skridttæppe.
Så ville det være for meget? Og hvis, hvilket dækken?
Jeg er ny på det område, da jeg aldrig har brugt dækner til mine tidl heste eller hende her.
Hun er en rimelig godt polstret welsh cob, med stor pels om vinteren - Hvilket dækken ville i anbefale?