Hvor gammel er den?
Jeg havde en pony på 30+ som led af cushing, han blev også meget deprimeret og stod og hang. Få dage efter at jeg begyndte at behandle ham med pergolid, begyndte han at fræse rundt og slå røven i vejret. Sidste vinter løb apotekerne tør for pergolid, og de kunne ikke sige hvor længe det ville være i restordre, han blev hurtigvt depri igen. Jeg ringede og talte med dyrlægen om aflivning, da jeg syntes det var synd for ham. Dagen efter ringede de fra apoteket, fordi de havde fået pergolid på hylderne igen. efter 5 dage slog han atter røven i vejret.
.
Jeg valgte så at give ham fred efter en lang sommer, da han ikke skulle igennem en vinter mere.
Tanja