Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

deprimeret hest
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 00:28
Hjælp mig er der nogen der nogen sinde har hørt om en hest der bliver deprimeret op til vinteren og ved foråret bliver sig selv for jeg har en hest der har gjort det en vinter og er på vej igen ind i det. Han får disse marts øjne og ser meget trist ud, han går med to andre i løsdrift med fri hø kan, godt nok skal han dele mig med min anden hest men han får også kvalitets tid med mig alene. Om foråret får han sin glød igen, er bange for det at jeg ik ved hvad han går igennem om han har det skid. Pleace skriv hvis i har oplevet det samme eller måske har fundet noget imod det..

Jeg elsker jer, Uno & Rillepigen....
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 18:47

Min venindes gamle pony fik hvert år en vinterdepression. De fik bugt med det vha et foderskift.. Kan desværre ikke huske hvad de valgte at fodre med.

0
0
Svar på denne tråd

gammel?
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 20:49

Hvor gammel er den?

Jeg havde en pony på 30+ som led af cushing, han blev også meget deprimeret og stod og hang. Få dage efter at jeg begyndte at behandle ham med pergolid, begyndte han at fræse rundt og slå røven i vejret. Sidste vinter løb apotekerne tør for pergolid, og de kunne ikke sige hvor længe det ville være i restordre, han blev hurtigvt depri igen. Jeg ringede og talte med dyrlægen om aflivning, da jeg syntes det var synd for ham. Dagen efter ringede de fra apoteket, fordi de havde fået pergolid på hylderne igen. efter 5 dage slog han atter røven i vejret. .

Jeg valgte så at give ham fred efter en lang sommer, da han ikke skulle igennem en vinter mere.

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

deprimeret
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 21:11

hej jeg ved askims laver nogle urter som virker på dit hest kender flere der har brugt dem med stor efekt prøv at ring og snak med dem

at ride og være sammen med heste bør være en smukt partnerskab med gensidig respekt

0
0
Svar på denne tråd

hejsa :)
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 21:12

pergolid hvad er det for noget

så kan drengen lave halv pioetter

0
0
Svar på denne tråd

pergolid
Forfatter: 
Dato:  15-11-2010 10:38

er et medicinsk produkt man giver heste med cuching. ikke noget der for så vidt hjælper på depressioner hos heste

Karina

Wrap fra 2010 sælges

2.slet minibig

pris 250 dkk afhentet Ringsted/Køge

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider