Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Træt af at snøre hønet af og på?..
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 19:35

...samt fylde det?


Det var jeg! og dajeg er skidenbange for mine får hovene, hovedet, en eller anden kropsdel viklet ind i et løssluppet hønet, snørede jeg dem op rigtig godt. Det tog tid at få dem op og ned, samt det jo ikke altid er nemt at flyde de slaskne net.


Så vi har fundet på denne løsning, som fungerer rigtig godt :


Billede


Låget har en lille kile indvendig, så det ikke ruscher nogen steder. Siderne er 50 cm, og kunne godt være lidt længere, men det går.


Der er linket til noget ligende i en anden tråd:


http://www.russ-park.dk/16774635


Det er også en god løsning.


Måske andre kan have glæde af disse ideer :-)


Med venlig hilsen Carina....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Slowfeeeder
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 21:19

Tak fordi du deler denne gode ide' :-)


Jeg spekulerer lidt på hvordan man kan lave noget ligende på folden, hvor der jo ikke lige er to vægge. Har godt set det andet billede i linket med sådan et vandstativ brugt som ring, men jeg tænker bare om det er solidt nok, hvis der bliver trukket eller puffet, om det ikke kan bøje..?


Jeg har gemt billedet af din høanordning, for jeg kunne godt finde på at lave noget lignende :-)


Lene


- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 22:05

smart ,rigtig smart.Jeg har noget lignende ,både på fold og i stald.


Billede



Denne på folden skal der lige laves noget med nogle rundstokke foroven på.


Billede


Dorte.




Kun den der ikke kender æslets sjæl,ville kalde det stædigt og dum


www.123hjemmeside.dk/aesellyst




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 00:18

den er smart, den hønet-krybbe (y) :-) tak for tippet (y)


:-) fra NinA


Rid som du vil - men fjern al unødig smerte fra hesten :-)


FORDRINGER I DRESSUR (y) Foran lod & taktfast (y)


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 på folden...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2010 10:37

Hvis man har et par træer på folden, kunne man sætte en firkantet ramme op istedet, på træet. Kræver self et træ af en vis størrelse :-)


Eller hvis man har mindre træer, men tæt på hinanden, kunne man lave en slags ramme med låg mellem træerne, så kan der også hænge flere hønet. Giver det mening?


Med venlig hilsen Carina....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider