Har hørt at der er to heste der er døde af at have spist hvedehalmspiller?? Er der andre der har hørt om det??
Havde tænkt at prøve dem, men nu tør jeg ikke...
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet