Jeg har ikke en dyt forstand på sadler, så har lige et spørgsmål! 
Jeg har en super lækker sadel, som jeg nødig vil af med.
Sagen er bare, at den ikke ligger optimalt på min hest, mit tyngdepunkt ligger for langt bagtil.
Kan man omstoppe en klassisk sadel med flexbom ?
Altså kan man ved omstopning gøre den højere bagtil og dermed få den til at passe perfekt?
Mærket er Barock fra Deuber und Partner.
Ved godt en sadelmager er optimal at få ud, men kunne være, at I havde nogle erfaringer at dele ud af 
Venlig hilsen
Jannie Nielsen