Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Min pony har været halt over længere tid
Forfatter: 
Dato:  06-11-2010 19:27

Hej allesammen.


-Min pony har været halt over længere tid og vi kan ikke rigtig finde ud af hvorfor. den har ikke ondt men den halter. Nogle dage er det værre end andre, det kommer lidt an på hvor koldt der er. Nogle dage halter den faktisk slet ikke, det kommer i momenter. Jeg har spurgt mange om de ved hvad det kan være men ingen har kunne give et godt svar. Det begyndte da sommerferien var tre uger henne, så omkring den 21 juli. den første uge haltede hun meget men det er faktisk bleet meget bedre, men stadig ikke godt nok endnu. Inden hun blev halt var hun ikke rigtig i form og var faktisk lidt tyk, og så begyndte jeg at springe lidt på hende bare starte stille op. men det gik så godt og hun var bare så dygtig så en veninde pressede mig til at at springe højere og højere og til sidst sprang vi over en meter selvom jeg godt vidste hun ikke kunne holde til det.. måske det kan have lidt af skylden?? jeg ved virkelig ikke hvad det kan være. Nogle søde mennesker der kan hjælpe mig?

-Christina Hoefs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm mange ting
Forfatter: 
Dato:  06-11-2010 20:00

Det kan være at den er blevet forfangen i løbet af sommeren, hvis hun har gået på for meget græs.


det kan komme og gå lidt, an på vejr,mad osv,


jeg ville få en dyrlæge ud når det nu har været der så lang tid.





Sælges: Hoppeføl, 2 års vallak, 6 års vallak 156 høj, kanon dressur/distance hest alle russisk arabere MEGET BILLIGE GIV ET BUD

0
0
Svar på denne tråd
 
 dr. dyr
Forfatter: 
Dato:  07-11-2010 08:12

Jeg formoder du har kontaktet dr. dyr allerede i juli - hvad siger dyrlægen?



Hvis du ikke har haft dyrlæge ude, er det vist ved at være på tide.


jette


1 helt ny hestebokse ledige for indflytning


Ponyboks og pony løsdrift ledig


se mere på www.staldmoellegaarden.dk



Center for alternativ behandling

www.staldmoellegaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 god ide
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 20:22

med at få en dyrelæge ud, evt røngten hvis det fortsætter over længere tid. Men det er svært at sige hvad det kan være for der kan være så mange årsager til halthed :(


Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig.:)

Kenzo og Tanja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 132546
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 01:11

puha det kan godt være du tror hesten ikke har ondt men bare er halt!! Men den halter FORDI den har ondt!


Det kommer bag på mig at du spørger en masse folk til råds men ikke dyrlægen


Og undskyld mig men hvorfor lader du dig presse til at springe højere end du mener din hest kan klare??


Har du ikke nogle ansvarsbeviste voksne med bare lidt forstand på heste der kan hjælpe dig med at holde hest?


Håber det bedste for din hest.




Funny flymask m. øjne, Cair gjord, stigbøjleremme, undertrøje og bandager SÆLGES.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider